خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار مازندران صورت گرفت؛

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های بندر امیرآباد با اعتبار 46 میلیارد تومان

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۶۲۵

با حضور استاندار مازندران پروژه های بندر امیرآباد با اعتبار 46 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، 6 پروژه عمرانی و زیر بنایی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با حضور اسلامی استاندار مازندران، شاعری نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، کوهساری مدیر کل تامین و نگهداری تجهیزات سازمان بنادر، معاون عمرانی استاندار، فرماندار بهشهر و نکا و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی کلنگ زنی و افتتاح شد.

احداث کارخانه تولید آرد، بلغور و کنستانتره ذرت در زمینی به مساحت 15000 مترمربع با ظرفیت 20 هزار تن، احداث سیلوی غلات با ظرفیت 41 هزار تن و احداث انبار سرپوشیده به مساحت 5 هزار متر مربع از پروژه های بخش خصوصی است که برای 70 نفر اشتغال ایجاد می کند.

برق رسانی به تجهیزات و تامین روشنایی مسیر ریلی تخلیه و بارگیری قطارهای روسی در بندرامیرآباد، توسعه شبکه رایانه ای بندر و ارتقای سرویس های مربوطه با ایجاد شبکه فیبر نوری و احداث ایستگاه دیتا در منطقه ویژه و تکمیل محور رستمکلا - امیرآباد به طول 8 کیلومتر از پروژه های دولتی بود.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد در حاشیه ی آئین افتتاحیه، مجموع اعتبار6 پروژه را 46 میلیارد تومان اعلام کرد.

سیاوش رضوانی گفت: بندر امیرآباد بهشهر از نظر جاذبه های سرمایه گذاری وضعیت بسیار مطلوبی دارد و بالغ بر 1 میلیارد و 200 میلیون تومان در این بندر سرمایه گذاری شد و جزو بنادر نسل سوم و سومین بندر بزرگ کشور است.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی بندر یکی از سیاست های سازمان بنادر است، یادآور شد: حدود 30 درصد از کارهای بندر به صورت الکترونیکی انجام می شود و با هوشمند سازی می توان کار مردم را تسهیل و رضایت مشتریان را جلب کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز