خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

79 پروژه بخش کشاورزی مازندران در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۷۳۱

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: هفته دولت امسال 79 پروژه بخش کشاورزی در مازندران افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از ساری،عزیزاله شهیدی‌فر از افتتاح 79 پروژه بخش کشاورزی مازندران با اعتبار 685 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

وی افزود: با افتتاح و بهره‌برداری این پروژه‌ها برای 90 نفر ایجاد اشتغال می‌شود که 17 هزار و 516 خانوار در 94 روستای استان از مزایای این طرح‌ها برخوردار می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: با افتتاح این پروژه‌ها، دو هزار و 123 تن تولید به مجموع تولیدات کشاورزی مازندران اضافه می‌شود.

وی ادامه داد : 60 طرح خدماتی و زیربنایی با اعتبار 510 میلیارد ریال و 19 طرح تولیدی با اعتبار 175 میلیارد ریال هفته دولت امسال در بخش کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد.

شهیدی‌فر گفت: پرورش مرغ گوشتی، پرورش مرغ مادر گوشتی، پرورش گاو شیری و گوسفند داشتی، پرواربندی بره، پرورش نیمه تراکم قزل‎آلا و ماهیان سردابی، گلخانه لیموترش، نهالستان انجیر، بیش از هزار هکتار تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری، آبیاری تحت فشار، لاینینگ، احداث کشتارگاه صنعتی در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی افزود: احداث آببندان، انتقال آب، شن ریزی جاده بین مزارع، حفر، تجهیز و برقی کردن چاه، احداث پل بین مزارع، تجهیز و نوسازی شالیکوبی، احداث سردخانه دومداره، بسته‌بندی حبوبات، غلات و برنج از دیگرطرح‌هایی است که هفته دولت امسال در بخش کشاورزی مازندران افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز