خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز مازندران اعلام کرد:

بدهی 174 میلیارد تومانی مشترکان به گاز مازندران/ رتبه نخست مازندران در کشور در گاز رسانی به روستاهها

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۹۲۵

مدیر عامل شرکت گاز مازندران از بدهی 174 میلیارد تومانی مشترکین به شرکت گاز مازندران خبر داد و گفت: شرکت گاز مازندران از نظر گازرسانی به روستا دارای رتبه اول در کشور است.

به گزارش ایلنا از ساری،جعفر احمدپور  امروز در نشست با خبرنگاران به بدهی 174 میلیارد تومانی مشترکان به شرکت گاز استان اشاره و اظهار داشت: 74میلیارد تومان از این بدهی متعلق به مشترکان خانگی، 34 میلیارد تومان نیروگاه‌های کوچک، دو میلیارد تومان سی ان جی،  39 میلیارد تومان صنایع، 6 میلیارد تومان واحدهای تجاری است.

وی به امکان ارسال پیامک به سامانه 200020194 برای دریافت میزان بدهی گاز مشترکان اشاره کرد و افزود :با ارسال کد اشتراک*5 *عدد مصرف کنتور، تا 24 ساعت بعد قبض جدید صادر خواهد شد.

 مدیر عامل شرکت گاز مازندران با به ‌کارگیری خط لوله ۴۲ اینچی مانع قطعی گاز در سال گذشته شدیم و امسال نیز قطعی گاز نخواهیم داشت. این خط لوله در ساعت 40 میلیون متر مکعب گاز عبور می‌دهد.

احمدپور به اقدامات شرکت گاز مازندران اشاره و اعلام کرد: نصب 750 علمک، یک میلیون و 334 هزار مشترک، گازرسانی 54 شهر و دو هزار روستا، یک‌هزار و 17 صنایع، 121 ایستگاه CNG از جمله اقدامات صورت گرفته است.

وی به در دست اجرا بودن گازرسانی به سه شهر و 450 روستا نیز اشاره کرد و گفت: 99.5 درصد جمعیت شهری و 92 درصدی جمعیت روستایی از گاز برخوردارند و از نظر گازرسانی به روستا دارای رتبه اول در کشور هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران همچنین به پروژه‌‌های با قابلیت بهره‌برداری در هفته دولت با هزینه 48 میلیارد تومانی اشاره و بیان کرد: گازرسانی به شهر فریم و 23 روستا، ایستگاه CNG نعمت‌آباد تنکابن، کارخانه سیمان کیاسر، ایستگاه CNG شماره یک و دو نوشهراز جمله این پروژه‌ها است.

 احمدپور ادامه داد: 53 میلیارد تومان اعتبار برای این طرح ها درنظر گرفته شده است.

وی گازرسانی به مناطق صعب العبور را از جمله طرح های شرکت گاز مازندران عنوان کرد وگفت: روش گازرسانی را در مناطق صعب العبور به CNG تغییر داده ایم و شهر پول شهرستان نوشهر با این روش گازرسانی شده است.

احمدپور بیان کرد: گازرسانی به مناطق صعب العبور پلور، رینه، کجور و لاریجان نیز در دست اقدام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز