خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران خبر داد:

کاهش موقتی ناپایداری هوا در پایان هفته

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۳۱۶

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران هوای استان را در روز جمعه بیست و ششم مردادماه را صاف تا نیمه ابری پیش بینی کرد.

به گزارش ایلنا از ساری،معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: دمای هوا در روزپنجشنبه پنجم  مردادماه بتدریج با کاهش ناپایداری همراه خواهد بود.

بر اساس این پیش بینی دمای هوا  امروز سه شنبه بیست و سوم و فردا چهارشنبه بیست و چهارم مردادماه نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با بارندگی پیش بینی می شود.

احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران در گفتگو با خبرنگار ایلنا، دمای هوای مازندران را در روزهای جمعه بیست وششم و شنبه بیستم و هفتم مرداد را صاف تا نیمه ابری،پیش بینی کرده است.

وی افزود: دمای هوا در روز یکشنبه بیست و هشتم مرداد ماه نیمه ابری بتدریج ابری گاهی همراه با بارندگی خواهد بود.

اسدی اعلام کرد : بر اساس دمای گزارش شده از ایستگاه های هواشناسی شهرستان رامسر با دمای 29 .5 و نوشهر  29.2 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین شهر استان در روز گذشته بیست و دوم ماه مرداد بوده اند.

وی ادامه داد: مجموع بارش طی 24 ساعت گذشته ( از صبح دوشنبه 22 مرداد تا صبح سه شنبه بیشترین بارندگی از آلاشت سوادکوه به میزان 4.5 میلی متر گزارش شد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران توصیه کرد که کشاورزان در روزهایی که هوا صاف پیش بینی شده است برنج خود را برداشت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز