خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران اعلام کرد:

کاهش دما در روزهای پایانی هفته

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۲۵۵

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: دمای هوا در روز های پنجشنبه و جمعه یازدهم و دوازدهم ماه مرداد کاهش می یابد.

بر اساس این پیش بینی دمای هوا در روز پنج شنبه یازدهم مرداد ماه صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر پیش بینی می شود.بیشینه دمای هوا در مناطق غربی استان تا 32 درجه و در مناطق مرکزی و شرقی استان 33 تا 35 درجه سانتی گراد خواهد بود.

 احمد اسدی،معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران،در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: مختلف مازندران ادامه می یابد به گونه ای که در این مدت میانگین دمای هوا در گرم ترین زمان در مناطق غربی استان تا 34 و مناطق مرکزی نیز تا 36 درجه سانتی گراد می رسد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران افزود: برای روز جمعه دوازدهم ماه مرداد هوای استان نیمه ابری گاهی با افزایش ابر در برخی مناطق بویژه غرب استان با افزایش ابر و رگبار پراکنده است و بیشینه دمای هوا در مناطق غربی استان تا 31 درجه و در مناطق مرکزی و شرقی 32 تا 34 درجه سلسیوس است.

وی افزود: دمای هوا امروز در شهر ساری در گرمترین زمان به 36 تا 37 درجه خواهد رسید.

اسدی توصیه کرد با توجه به گرمای هوا مردم در مصرف آب و انرژی صرفه جویی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز