خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی مازندران عنوان کرد:

گام بلند پلیس مازندران در مقابله با جرایم خشن

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۶۱۶

جانشین فرمانده انتظامی مازندران تاکید کرد: پلیس در مقابله با جرایم خشن گام های بلندی برداشته است.

به گزارش ایلنا از ساری،سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی صبح امروز در نشست با خبرنگاران با تاکید بر لزوم تعامل رسانه و پلیس، به اقدامات پلیس برای حمایت از کالای ایرانی در سال جاری اشاره و اظهار کرد: امسال اقدامات پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و ارز گسترش یافته و کشف کالاهای قاچاق دارای رشد بوده است.

وی افزود: در مقابله با کالای قاچاق با کنترل محورهای مواصلاتی سعی کردیم به دستاوردهای خوبی برسیم.

مفخمی شهرستانی روشنگری و تعامل و همراهی رسانه با پلیس را عامل توسعه امور برشمرد.

وی صحت، دقت و امانتداری را از ویژگی ها بارز و برجسته دانست و بر رعایت اخلاق حرفه ای در ماموریت ها تاکید کرد.

سرهنگ شهرستانی ادامه داد: پلیس نیز باید با اخلاق و اقتدار به ماموریت های خود بپردازد و تعامل پلیس با اصحاب رسانه باید به گونه ای باشد که احساس امنیت برای مردم تداعی شود.

جانشین انتظامی مازندران با اشاره به دانایی محوری پلیس، اعلام کرد: امروز ورود پلیس در حوزه سایبری و فناوری با رشد همراه است.

وی به شباهت کار پلیس و رسانه اشاره کرد و ضمن آنکه پلیس را مظهر ثبات و امنیت در کشور برشمرد، تصریح کرد: مردم هر حرکت و عملکرد پلیس را ارزیابی می کنند.

سرهنگ مفخمی شهرستانی تامین امنیت روانی، اخلاقی، اجتماعی و حفظ جان و مال مردم را از وظایف پلیس برشمرد.

 جانشین انتظامی مازندران به کشف ۳۳ درصدی سرقت در استان طی چهارماه اول سال جاری اشاره کرد و گفت: در زمینه جرایم خشن نیز لازم است با برنامه ریزی دقیق اقدام شد.

سرهنگ شهرستانی با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی تلفات تصادفات در حوزه شهری و برون شهری و رشد 53 درصدی تملس با پلیس 110 گفت: با تجمیع خطوط ۱۱۰ توان پاسخگویی ناجا افزایش و چابک سازی سازمان ارتقا یافته است.

او افزود: 56 درصد از کل تماسهای مردمی با پلیس 110 عملیاتی شده است.

دوربین پایش تصویری در استان اعلام کرد که 60 دستگاه دوربین در سطح استان فعال است و بنا داریم همه شهرها را به دوربینهای پایش تصویری مجهز سازیم.

وی شمار غریق در دریای خزر در سال جاری را 27نفر اعلام کرد و گفت: در چهار ماه اول سال جاری نسبت به همین مدت زمان در سال گذشته، تعداد غریق های دریای مازندران با کاهش 9 درصدی مواجه بوده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز