خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون استاندار مازندران؛

نمایشگاه مهارت‌آموزی در بوستان ملل افتتاح گردید

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۳۷۰

نمایشگاه مهارت‌آموزی به همت اداره کل فنی و حرفه‌ای مازندران عصر سه شنبه،دوم مرداد با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، در محل پارک ملل افتتاح و تا پنجم مرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از ساری ،نمایشگاه مهارت‌آموزی به همت اداره کل فنی و حرفه‌ای مازندران  عصر سه شنبه،دوم مرداد  با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی،سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران،مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران و جمعی دیگر از مسئولین در محل پارک ملل افتتاح و تا پنجم مرداد ماه ادامه دارد.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه امروز دولت به مهارت آموزی در حین تحصیل توجه دارد، گفت: باید هماهنگی و همکاری با واحد های دانشگاهی ، آموزشگاه ها و هنرستان ها با مراکز کار آفرینی و واحدهای تولیدی و صنعتی بیشتر شود.

حسین زادگان کیفیت بخشی به آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی را مهم توصیف کرد و گفت: مربیان آموزش فنی و حرفه ای همواره باید آخرین یافته های علمی را داشته و به روز باشند.

در ادامه سید حسین درویشی،سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران با بیان اینکه ۱۴ غرفه از مجموع ۷۶ غرفه مخصوص بخش های دولتی است،گفت: ۳۴ غرفه با ۳۰۶ مترمربع مربوط بخش های خصوصی است و سایر دستگاه های همیار آموزشی، انجمن خیریه و صنایع همکار آموزشی نیز سایر غرفه ها را در اختیار دارند.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران با اشاره به اینکه این نمایشگاه در قالب ارائه بسته های مهارت، توانمندی ها و دستاوردهای مهارت به معرض نمایش گذاشته است،افزود:نمایشگاه شامل غرفه های رشته های فنی، خدماتی،فنی و فناوری اطلاعات از جمله رشته های عرضه های شده است و هدف آن معرفی رشته های مختلف برای توسعه مهارت آموزی است.  

لازم به ذکر است سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران با ایجاد یک غرفه در تمام ساعات نمایشگاه به صورت حضوری جوابگوی سئوالات مراجعه کنندگان است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز