خبرگزاری کار ایران

دادستان مرکز استان مازندران:

از ۲۲ شناگاه در استان تنها ۲ جایگاه، مناسب شناخته شده است

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۷۳۲

دادستان مرکز استان مازندران گفت: از ۲۲ شناگاه در استان تنها ۲ جایگاه، مناسب شناخته شده است.

به گزارش ایلنا از ساری،یونس حسینی عالمی در نشست روسای دادگستری ها و دادستان ها به برخورد جدی دادستان‌ها با اراذل و اوباش و بر هم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی در استان تاکید کرد و افزود: دادستانها باید با جدیت و برنامه ریزی مناسب از ضابطین قضایی بخواهند تا بر خورد جدی و مناسب با بر هم زنندگان امنیت اجتماعی مردم داشته باشند.

دادستان مرکز استان در بخش دیگر از سخنان خود به موضوع منابع طبیعی و محیط زیست اشاره کرد و افزود: باید داستان های سراسر استان در این موارد اقدام قاطع موثری داشته باشند، بطوری که ازسوی رییس کل دادگستری استان و دادستانی بازدیدهای میدانی به صورت نامحسوس و محسوس صورت می گیرد.

وی در ادامه بیان داشت: رویکرد زمین‌خواران نسبت به گذشته تغییر کرده است و امروز از شکل تغییر کاربری زراعی به مسکونی به سمت سوءاستفاده ازظرفیت‌های قانونی موجود در تصرف اراضی ملی و دولتی تغییر شکل یافته است.

وی در خصوص شناگاههای استان نیز افزود: طبق آمار اخذ شده از سوی محیط زیست در خصوص شناگاههای استان و بررسی ها و اقدامات انجام گرفته در این خصوص، از ۲۲ شناگاه در استان فقط تنها ۲ جایگاه، مناسب شناخته شده است که این مهم نیازمند بررسی و پیگیری مسئولین استانی است و دستگاه قضایی نیز پیگیر این موضوع است.

 وی در ادامه به بحث محیط زیست و رود خانه ها اشاره کرد و افزود: عملکرد محیط زیست در استان مطلوب نیست، به طوری که اکثر فاضلاب های شهری و خانگی و کشتارگاه ها به رودخانه ها منتهی می شود و برای حل این موارد باید محیط زیست با جدیت بیشتری ورود پیدا کرده و درنگهداری و حفظ محیط زیست کوشا باشد واین امرتلاش دیگر دستگاه و مسئولان استانی را در حمایت از این نهاد را می طلبد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز