خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد:

کشف 7 میلیارد ریالی اشیاء عتیقه در محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۸۴۷

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 7 میلیارد ریالی اشیاء عتیقه در محمودآباد خبر داد.

به گزارش ایلنا ، سردار"سیدمحمود میرفیضی"درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی رصدهای اطلاعاتی صورت گفته مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق و خرید و فروش اشیاء عتیقه در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار پلیس امنیت و عمومی استان و شهرستان محمود آباد قرار گرفت .

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی متهمان شدند .

سردار میرفیضی، خاطر نشان کرد: ماموران در اقدامی عملیاتی متهمان را که با تشکیل باندی 4 نفره در قاچاق و خرید و فروش اشیاء عتیقه فعالیت داشتند دستگیر کردند .

وی، تصریح کرد: در بازرسی های به عمل آمده از متهمان یک هزار و 24 عدد شیء عتیقه متعلق به دوران ساسانیان، صفویان و قاجاریان شامل، سکه های طلا، سکه های نقره، مهره جات، انواع سرنیزه، عروسک های مفرغی و جام کشف شد .

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه ارزش ریالی اشیاء عتیقه کشف شده را در مجموع بالغ بر 70 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز