خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

وظیفه شیعیان عاشورایی کردن غدیر است

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۲۹۲

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: وظیفه شیعیان به ویژه اهل قلم، اهل بیان و محققان این است که غدیر را عاشورایی کنند.

به گزارش ایلنا از ساری،آیت الله نورالله طبرسی امروز در آیین معارفه دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر مازندران با اشاره به اهمیت غدیر و ترویج و تبیین این فرهنگ در بین عموم اظهار داشت:  باید سیره حضرت علی ( ع) بصورت عملی در زندگی ما ساری و جاری شود .

وی با اشاره به اهمیت روز عید غدیر ،حضور مبلغین برای حقانیت امام (ع) در روز عید غدیر را الزامی دانست و افزود:

عید غدیر فرصت مناسبی برای انتقال مفاهیم ناب اسلام محمدی (ص) است و باید از این فرصت ارزشمند نهایت بهره را ببریم.

نماینده ولی فقیه مازندران از غدیر به عنوان شناسنامه و هویت شیعه یاد کرد و گفت: باید فرهنگ غدیر در جامعه ترویج شود چرا که اسلام نشات گرفته از بعثت و غدیر است.

وی امامت را برای حفظ دین مهم دانست و گفت: امروز یکی از وظایف علما این است که باید در زمینه ولایت درقرآن کتابی نوشته شود زیرا حضرت علی (ع) مظلوم تاریخ هستند.

آیت‌الله طبرسی عنوان کرد: وظیفه شیعیان به ویژه اهل قلم، اهل بیان و محققان این است که غدیر را عاشورایی کنند و در پنج قاره دنیا جهانی شود که بنیاد بین‌المللی غدیر گامی در جهت رضایت و خوشنودی اهل بیت(ع) برداشته است.

وی افزود: وظیفه شیعیان به ویژه اهل قلم، اهل بیان و محققان این است که غدیر را عاشورایی کنیم و در پنج قاره دنیا جهانی شود که بنیاد بین‌المللی غدیر گامی در جهت رضایت و خوشنودی اهل بیت (ع) برداشته است.

آیت الله طبرسی با مهم بر شمردن غدیر و اهمیت تبیین ارزشهای اهداف این روز به ترویج فرهنگ مهدویت نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه هیچیک از این دو امر مهم بصورت مطلوب اجرایی نشده است.

در این مراسم  با حضور مسئولین کشوری استانی وشهرستانی حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی بعنوان دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان معرفی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز