خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات :

توجه به اقتصاد مبتنی بر خدمات راهبردی مناسب برای ارتقای اقتصاد است

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۱۸۷

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: توجه به اقتصاد مبتنی بر خدمات راهبردی مناسب برای ارتقای اقتصاد است.

به گزارش ایلنا از ساری،محمد جواد آذری جهرمی صبح امروز در جلسه شورای اداری و اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه همدلی و وفاق خوبی بین نیروهای استان مازندران ایجاد شده است برتوسعه خدمات لازم ارتباطی در حوزه حمل و نقل استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه منابع کشور محدود بوده و دچار مشکل هستیم  افزود: در این شرایط باید هدفگذاری مناسب برای توسعه امور و تامین زیرساخت های لازم داشته باشیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، اشتغال را مهمترین نیاز برای تامین اقتصاد خوب و رونق در بازار دانست و گفت: سودآوری صنایع باید حفظ و برای توسعه اشتغال و رفع بیکاری در جامعه برنامه ریزی شود.

وی با تاکید بر بهبود توسعه کسب و کار در جامعه تصریح کرد: اولین موضوع در سیاست های اقتصادی مقاومتی مربوط به اشتغال است.

جهرمی با بیان اینکه مکانیزاسیون و تکنولوژی سبب شده تا اقتصاد کشاورزی رو به رشد باشد اما اشتغال کاهش یابد ادامه داد: برای توسعه اشتغال باید به بخش خدمات توجه اساسی شود.

وی با بیان اینکه اقتصاد خدمات را باید در استان مازندران توسعه دهیم گفت: توجه به خدمات سبب رونق اشتغال و کسب و کار خواهد شد و آمادگی لازم داریم تا سیاست های اقتصاد مقاومتی را در استان پیش ببریم و در این راه نیازمند همدلی هستیم.

جهرمی با تاکید بر توجه به اقتصادخدمات ،گردشگری را مهمترین حوزه در ارتقای اقتصاد خدمات استان مازندران دانست و گفت: توجه به اقتصاد مبتنی بر خدمات راهبردی مناسب برای ارتقای اقتصاد است.

وی با بیان اینکه اقتصاد گردشگری استان میتواند به اقتصاد مفید تبدیل شود،ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و ظرفیت گردشگری استان باید رشد اقتصادی را به این مسیر سوق داد.

جهرمی تشکیل تورهای هدفمندی که بتواند مردم را از شهرهای مختلف به بهانه گردشگری به سمت مازندران سوق دهد را موثر دانست.

وی به شرایط کنونی کشور و التهاب در بازار اشاره کرد و افزود: به طور طبیعی نگرانی هایی وجود دارد اما با عزم و همدلی می توان از مشکلات عبور کرد.

وزیر ارتباطات  با اظهار اینکه دولت به عنوان ناخدای کشتی اقتصادی باید تلاطمات موجود را مدیریت کند گفت: فشارهای به کشور ناشی از قدرت منطقه ای و قدرت کشور در معادلات بین المللی است.

وی با بیان اینکه شرایط کنونی اقتصاد کشور از شرایط دوران جنگ بدتر نیست گفت: به شرط  اینکه در شرایط کنونی همه بایکدیگر متحد باشیم.

وزیر ارتباطات گفت: شفافیت و برخورد با التهاب در بازار باید به عنوان یک رویکرد مدنظر قرار گیرد و راهبردهای ترسیم شده مورد توجه مسئولان باشد.

جهرمی افزود:حجم فشار بین المللی بر جمهوری اسلامی قدرت مردم ما را افزایش می دهد .

وی تاکید کرد: همه باید مقابل توطئه ها ایستادگی کنیم و در عرصه دیپلماسی، نظامی، دفاعی، اقتصادی باید پای کار و در صحنه باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز