خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل آموزش فنی وحرفه ای مازندران:

اصلاح و تحول آموزش های فنی و حرفه ای در دستور کار است

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۵۶۹

سرپرست اداره کل آموزش فنی وحرفه ای مازندران اعتقاد دارد که کشوراز معضلی به نام فقرمهارت رنج می برد ولازم است با نگاهی تحول آفرین وخلاق این مشکل را مرتفع سازیم.

به گزارش "ایلنا" ازساری و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای مازندران، "سید حسین درویشی" در گردهمایی روسای مراکز استان و کارشناسان این اداره کل، تصریح کرد: سازمان آموزش فنی وحرفه ای به عنوان متولی آموزش های غیر رسمی می تواند با ارایه آموزش های مهارتی ، کارآیی آموزش های رسمی را توسعه وارتباط منطقی بین آموزش ها وبازارکاربرقرار کند.

وی گفت وگوهای مهارتی را گامی درجهت رفع این معضل عنوان کرده ومی گوید: ازطریق تعامل سازنده با آموزش وپرورش، دانشگاه ها، صنایع وصنوف وشناسایی نیازهای جامعه می توان گام های بلندی را درجهت ارتقاء مهارت های فنی وحرفه ای اقشارمختلف برداشت.

او تاکید می کند: درحال حاضر اصلاح، تحول و بهبود آموزش های فنی وحرفه ای دردستورکار این سازمان است و بایست  از ادامه فعالیت های غیرسودمند و آموزش های تکراری منسوخ شده جلوگیری کرد.

وی درعین حال گفت: اداره کل آموزش های فنی وحرفه ای مازندران درسطح کشور و میان ادارات کل استانها پیشرو و فعالیت هایش کم نظیر است.

درویشی خطاب به جمع حاضر گفت: از روسای مراکز و کارشناسان انتظار می رود با ارایه تجارب موفق و ایده ها و طرح های نو به تحقق اهداف سازمان کمک نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز