خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دولت در مراسم بهره برداری از بوستان ولایت ساری خبرداد:

کمک مالی دولت به پروژه های شهرداری ساری

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۶۵۷

معاون رئیس جمهور از کمک مالی دولت به پروژه های شهرداری ساری تا پایان اجرای پروژه ها خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،محمد باقر نوبخت چهارشنبه شب در آیین گشایش بوستان ولایت با تبریک خجسته سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی ( عج) اظهار داشت:در جمع مردمانی حضور پیدا کردم که بسیار دوستشان دارم ،به نمایندگی از دولت آمده ام ، تا از طرح های عمرانی و در حال ساخت ساری دیدن کنم.

وی افزود:هر وقت با رئیس جمهور در مورد ساری سخن می گویم به وجد آمده و خاطرات  بسیار خوبی از حضور و استقبال گرم مردم ساری  در مسجد جامع ساری بیان می کند.

معاون رئیس جمهور گفت: پاسخ احسان شما باید به احسان داده شود به همین جهت هنگامی که از پروژه های شهری ساری که توسط شهردار جوان مرکز مازندران در حال انجام است دیدن کردم وعده دادم تا پایان پروژه ها از سوی دولت و سازمان برنامه و بودجه در کنار شما بوده و پشتیبانی مالی کنم.

نوبخت افزود:از مقام عالی دولت در استان می خواهم تا  با خدمات ارزنده پاسخ محبت ها و نشاط این مردم را بدهد.

سخنگوی دولت ادامه داد:امیدواریم که شاهد بهره برداری دیگر پروژه های بزرگ شهری با حمایت مالی دولت در دیار علویان مرکز مازندران باشیم .

وی ابراز امیدواری کرد: در سفرهای بعدی و روزی که برای پشتیبانی های  مالی بیایم، شاهد باشم که شهردار و تیم مدیریت شهری خدمات ارزنده را ارائه کرده است.

به گزارش ایلنا، بوستان ولایت ساری در محل پادگان قدیمی شهر بازسازی و ساخته شده که شامل بخش هایی چون آمفی تئاتر روباز 4 هزار نفره، خانه تخصصی موسیقی ،ساختمان شورای شهر ،خانه کودک، سرای جهان دیدگان،معاونت اجتماعی فرهنگی ،خانه تئاتر،خانه معماری،نگارخانه ،کتابخانه عمومی دیجیتال،مسجد ،سینمای تجربه،موزه های زیبا با طراحی ویژه و...است.

ضمن اینکه با بهره برداری از بوستان ولایت خیابان مازیار دوبانده خواهد شد که با این اقدام از بار ترافیکی زیادی که در این خیابان وجود داشت کاسته خواهد شد .

تعبیه پارکینگ با ظرفیت 500 خودرو در محل بوستان مشکلات پارک خودرو را هم در این خیابان پرتردد مرتفع خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز