خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار مازندران در همایش تقدیر از پاکبانان شهرداری های استان:

توسعه و تعالی امروز کشور مرهون دسترنج جامعه کارگری است/نباید منافع کارگران باهیچ چیز دیگر عوض کنیم

کد خبر : ۶۱۷۷۰۹

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت:توسعه و تعالی امروز کشور مرهون دسترنج جامعه کارگری است که نباید از آن غفلت شود.

به گزارش ایلنا از ساری،حسن خیریانپور بعدازظهر امروز در همایش تقدیر از پاکبانان شهرداری های استان در سالن اجتماعات سازمان تامین اجتماعی مازندران با تبریک ایام شعبانیه و روز جهانی کارگر اظهار داشت:توسعه و تعالی امروز کشور مرهون دسترنج جامعه کارگری است که نباید از آن غفلت شود.

وی نقش پاکبانان در امور شهرداری ها را بی بدیل دانست و افزود:پاکبانان و کارگران شهرداری ها زحمات زیادی برای نظم و زیبایی شهر متقبل می شوند بنابراین حفظ منافع و حقوق کارگران الزامی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه جامعه کارگری و کارفرمایی دو بال مکمل هستند منوط به اینکه به حقوق یکدیگر احترام بگذارند بر تعامل و همکاری این دو قشر از جامعه در جهت توسعه وپیشرفت جامعه تاکید کرد.

ویبا بیان اینکه پاکبانان به عنوان سفیران سلامت سرمایه های ارزشمند جامعه هستند، افزود: نگاه دولت با احترام به جامعه ی کارگری و کارفرمایی تاکید بر گسترش سرمایه گذاری در سطح استان و گسترش تولید است که باید زمینه برای افزایش تولید و رقابتی شدن آن مطابق استانداردهای لازم ایجاد کنیم.

خیریانپور با تاکید بر تکریم جامع کارفرمایی عنوان کرد: نباید منافع کارگران باهیچ چیز دیگر عوض کنیم و نباید منافع و حقوق قانونی این قشر از جامعه مخدوش شود.

وی با بیان اینکه استیفای حقوق کارگران ضرورتی است که باید در دستور کار دستگاه های اجرایی مربوطه قرار گیرد ادامه داد:اینطور نباشد که دستگاه های اجرایی مرتبط با کارفرمایان و کارگران حق و حقوق شرکت های پیمانکاری کارفرمایان را بدهند اما حقوق کارگران غفلت شود.

خیریانپور با اشاره به اینکه مازندران به دلیل قطب گردشگری سالانه میزبان مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است نقش پاکبانان 58 شهرداری مازندران را در ایجاد نظم و پاکیزگی شهرهای استان موثر دانست.

وی نقش کارگران را در پیشرفت و توسعه جامعه بی بدیل دانست و گفت:کارگران و کارفرمایان تقوای کاری را سرلوحه ی کار خود قرار دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندان بیان کرد:تکریم کارگران و بزرگداشت هفته کار وکارگر ضروریست و از مهمترین دلائل تکریم کارگران می توان به جایگاه کارگران از منظر و نگاه دین مبین اسلام و نقش کارگران در توسعه اقتصادی در کشور اشاره نمود.

خیریانپور در پایان افزود: شاهد هستیم که دریابیگی دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران در عمده ی جلسات قاطعانه از منافع جامعه کارگری دفاع می کند که نشان از اشرافیت او به جامعه ی کارگری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز