خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بیمه سلامت مازندران:

سلامت یکی از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید است

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۹۱۵

مدیرکل بیمه سلامت مازندران به مناسبت هفته سلامت و در دیدار با اعضای انجمن داروسازان استان گفت: سلامت به عنوان یکی از اولویت های مهم دولت قرار گرفته است.

   به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران ، در این دیدار که با حضور دبیر و اعضای انجمن داروسازان استان در این اداره کل برگزار شد ، دکتر رسول ظفرمند ، مدیرکل بیمه سلامت مازندران، گفت:  دولت تدبیر و امید توجه بسیار زیادی به مقوله سلامت مردم دارد و سلامت به عنوان یکی از اولویت های مهم دولت قرار گرفته است.

   مدیرکل بیمه سلامت مازندران ضمن تقدیر از تعامل و همکاری بسیار مناسب انجمن داروسازان استان با بیمه سلامت در زمینه ارائه خدمات بهینه بیمه ای به بیمه شدگان افزود: تجویز داروهای غیر ضروری و مصرف بی رویه آن توسط بیماران آثار زیانباری به جای خواهد گذاشت که با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب در زمینه بروز خطرات ناشی از مصرف بی رویه دارو می توان ضمن توانمندسازی و بالا رفتن سطح سلامت جامعه ، در مدیریت هزینه های بهداشت و درمان نیز تأثیر فراوانی داشته باشد.

   دکتر ظفرمند در ادامه افزود: یکی از مواردی که می توان در بحث منطقی سازی و کنترل تجویز داروها موثر باشد، بحث پرونده الکترونیک سلامت است که می تواند به تجویز منطقی دارو و درمان بیماران همچنین مدیریت هزینه های بهداشت و درمان کمک فراوانی نماید.

   لازم به ذکر است در این نشست که دکتر تیرگر طبری، دبیر شورای هماهنگی انجمن داروسازان استان، دکتر صالحی، نماینده انجمن داروسازان شهرستان ساری، دکتر طبرستانی معاون بیمه خدمات سلامت و اسفندیاری، رییس اداره خدمات ماشینی این اداره کل حضور داشتند، ضمن تشریح سیاست ها ، برنامه ها و بودجه ابلاغی سازمان بیمه سلامت در سال 97 ،  آمار مربوط به میزان تجویز و مصرف داروهای بیمه شدگان استان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز