خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان مازندران تاکید کرد:

لزوم حمایت دادگستری در استفاده از کالای ایرانی و صنعت و تولید داخلی

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۱۸۲

رئیس کل دادگستری استان مازندران در دیدارمدیران صنعت، اصناف وبرخی از تولید کنندگان از گسترش حمایت دادگستری در استفاده ازکالای ایرانی و حمایت از صنعت وتولید داخلی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران حجت الاسلام و المسلمین تقوی فرد در خصوص حمایت دستگاه قضایی از صنعت استان گفت: اقدامات و حمایتهای ما از حوزه صنعت بر حسب اعتماد به فعالان در این حوزه انجام می شود، اما اقدامات حمایتی نیازمند نگاه جمعی است.

رئیس کل دادگستری استان اظهارداشت: دستگاه قضایی چه به صورت مستقیم و چه مستقل می تواند در امر تولید، صنعت و سرمایه گذاری اثرگذار باشد و دستگاه قضایی نیز از هیچ کمکی در عرصه تولید و حمایت کوتاهی نخواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی فرد به لزوم حمایت دستگاه قضایی از بخش های تولید و صنعت اشاره و تصریح نمود: بدنبال آن هستیم حوزه کاری دادگستری استان در این بخش ها را از باب حمایت گسترش دهیم، تا بتوانیم در عرصه عملی و حمایتی مساعدت لازم را داشته باشیم.

این مقام قضایی در خصوص مشکلات مطرح شده از سوی فعالان در عرصه تولید بیان داشت: مدیران صنعت و تولید باید مشکلات و پیشنهادات را به صورت جمعی و دقیق از سوی خانه صنعت و معدن مطرح، تا دستگاه قضایی استان بتواند در خصوص مشکلات مطروحه راهکارارائه نموده و کمک شایانی را در حل مشکلات تولید کنندگان داشته باشد.

وی در ادامه به دو مقوله اطاعت و عبادت اشاره کرد و افزود: اطاعت، کاری است که طبق اراده انسان انجام می گیرد که می تواند برای خدا یا بندگان باشد، همانند آن که نماز و روزه را برای فرمان بردن از امر خدا انجام می دهد وشخصی را که عملی را به دستور مافوق یا رییس خود انجام میدهد. این امر اطاعت می تواند درخصوص خدمت بسیار تاثیر گذار باشد.

این مقام قضایی در ادامه به مقوله عبادت اشاره کرد و افزود: عبادت یک نوع خدمت است و هر کسی که بتواند برای رضای خدا، به مردم خدمت نماید عبادت کرده است .

وی در ادامه نیز اظهار داشت: کسانی که در عرصه کار و تولید تمام نگاه و نگرش آنها برای رضای خدا و خدمت به مردم باشد این عبادت است و کسانی که در اطاعت که همان فرمان بردن از خداوند است خوب عمل نمایند در عبادت، که همان خدمت به خلق برای جلب رضایت خدا می باشد، موفق خواهند بود.

وی در ادامه از تمامی تولید کنندگان و صنعت گران خواست تا درعرصه تولید و صنعت به این دو امر توجه ویژه ای داشته باشند تا در کارهای خود موفق عمل نمایند.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت : اگر ما مدیران، تولید کنندگان و صنعت گران در کارهای عبادی ضعیف عمل نماییم، هیچ وقت به جایگاه عالی و مطلوب نخواهیم رسید و در کارهایمان به مشکل بر خواهیم خورد.

وی در خصوص تعامل مناسب دستگاههای مرتبط با بخش صنعت گفت: نشستها با حمایت دستگاه قضا و صنعتگران، حلال مشکلات این حوزه خواهد بود.و تمامی دستگاهها و نهادهای مرتبط همچون بانکها و دیگر نهادها  نیز باید عنایت و همکاری ویژه داشته باشند تا تعامل مناسبی برای رفع مسائل محقق شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز