خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران :

بیش از یک میلیون خودرو وارد مازندران شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۷۷۶

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مازندران گفت:از ابتدای طرح نوروزی تا دهم فروردین ماه جاری، یک میلیون و 351 هزار و 609خودرو وارد استان شده است.

به گزارش ایلنا از ساری،احمدآفرین محمدزاده در ستاد خدمات سفر مازندران میزان تردد ورودی به استان تا روز گذشته را یک میلیون و ۶۴۲ هزار و ۱۶۷ دستگاه خودرو اعلام کرد و گفت: میزان تردد خودروها در محورهای خروجی نیز یک میلیون و ۳۵۱ هزار و ۶۰۹ دستگاه خودرو بوده است.

وی تعداد ورودی و خروجی قطار به مازندران را ۱۸۳ رام اعلام کرد و افزود: از 27 اسفند 96 تا روز گذشته ۳۷ هزار و ۶۵۴ مسافر با قطار در استان جابجا شدند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: ۱۴ هزار و ۲۰۱ دستگاه خودروی سواری و کرایه‌ای از مبادی پنجگانه وارد استان و ۱۱ هزار و ۱۷۱ دستگاه خودرو از این مبادی از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته خارج شد.

وی ادامه داد: در همین مدت ۱۹۴ ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری و رفع تجاوز به حریم شد.

محمدزاده با اعلام اینکه از 27 اسفند ۹۶ تا دهم فروردین ۹۷، میزان زباله‌های جمع‌آوری شده از جاده‌های استان را ۸۸۶ کیلومترمربع اعلام کرد. این در حالی است که راه‌های اصلی، فرعی و روستایی مازندران در مجموع ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران ضمن اشاره به استقرار ۶۰ دستگاه گشت ویژه راهداری در طول راه‌ها و گردنه‌های استان طی ایام نوروز، گفت: ۳۲۰ نفر نیروی ویژه راهداری در قالب ۳۳ اکیپ راهداری در طول راه‌ها و گردنه‌های برف‌گیر به مسافران نووزی خدمات ارائه می‌کنند.

محمدزاده همچنین از استقرار ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در طول راه‌ها و گردنه‌های برف‌گیر استان خبر داد.

وی اعلام کرد: ۴۵ دوربین سامانه نظارت تصویری، ۸۹ دستگاه سامانه ثبت تخلف سرعت، ۱۰۲ سامانه ترددشمار و دو دستگاه سامانه توزین در حال حرکت در راه‌های مازندران فعال هستند.

محمدزاده همچنین از نصب سامانه‌های اطلاع‌رسانی شامل دو دستگاه تابلو‌ی پیام متغیر VMS و دو دستگاه تابلوی ترافیک‌نمای برخط Traffic Guide در محورهای نکا به ساری و عباس‌آباد به چالوس خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز