خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران:

شب اقامت مسافران نوروزی از مرز 12 میلیون گذشت

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۷۷۵

نائب رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: از 27 اسفند تا پایان روز گذشته 12 میلیون و 292 هزارو 210 نفر از مسافران نوروزی شب رادر مازندران اقامت کردند.

به گزارش ایلنا از ساری،علی نبیان صبح امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر در جمع خبرنگاران با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدرگفت: از 27 اسفند تا پایان روز گذشته 12 میلیون و 292 هزارو 210 نفر از مسافران نوروزی شب رادر مازندران اقامت کردند.

وی با اعلام این خبر افزود: این میزان مسافر نسبت به مشابه سال گذشته 32 درصد رشد داشته است.

نائب رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران میزان مسافران شب اقامت دهم فرودین را یک میلیون و 219 هزار 495 نفر اعلام کرد و گفت: این میزان مسافر در این بازه زمانی سال گذشته 813 هزار و 127 نفر بوده است.

وی با اعلام اینکه مازندران در روز گذشته دهم فرودین 10 درصد تردد کشوررا به خود اختصاص داده است گفت: محورهای مواصلاتی مازندران برای تردد خودروها مطلوب است.

نبیان افزود: حضور بیش از 12 میلیون مسافر شب اقامت در استان چهار برابر میزان جمعیت مازندران است که نشان از گردشگر پذیر بودن استان است.

وی ربات تلگرامی «رسام» (راهنمای سفر ایمن مازندران) را در جهت راهنمایی مسافران موثر دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز