خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران:

بنگاه‌های اقتصادی در مازندران جولانگاه سیاسیون است

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۶۷۹

دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران گفت: متاسفانه عضویت و دخالت سیاسیون در هیات مدیره بنگاه‌های اقتصادی موجب بروز مشکلات فراوانی در بخش تولید شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، نصراله دریابیگی صبح امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال که با حضور علی ربیعی، وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در محل سالن شماره یک استانداری برگزار شد، از استان مازندران بعنوان استان محروم نام برد و گفت: بسیاری از کارخانجات این خطه بر اثر سیاست های غلط خصوصی سازی تعطیل شدند و یا حقوق چند ماهه معوقه دارند.

وی با اشاره به وضعیت معیشتی‌کارگران فصلی بیان داشت: کارگران فصلی در دولت‌های گذشته از بیمه بیکاری استفاده می کردند که در دولت فعلی به حالت دیگری تبدیل شد.

درباییگی با بیان اینکه بنگاههای اقتصادی مازندران جولانگاه سیاسیون شده است افزود:متاسفانه عضویت و دخالت سیاسیون در هئیت مدیره بنگاههای اقتصادی موجب بروز مشکلات فراوانی در بخش تولید شده است.

 رئیس هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان مازندران با اشاره به اینکه  کارگران بازنشسته دارای مشکلات معیشتی فراوان هستند، گفت: حدود 65% کارگران بازنشسته و مستمر بگیر دارای حقوق حداقل می باشند.

دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران خاطر نشان کرد:اتکای جامعه کارگران بازنشسته و مستمر بگیر به سازمان تامین اجتماعی است و همسان سازی حقوق بازنشستگان مهم ترین دغدغه کارگران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز