خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس:

بیکاری یکی از مهمترین چالش های امنیتی است

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۱۵۹

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت:متاستفانه واقعیت های موجود در سطح کشور بسیار غم انگیز است و بیکاری مولد فقر،آسیب های اجتماعی و ایجاد مشکلات فراوانی می شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،علی نجفی صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال با اشاره به اینکه بیکاری یکی از مهمترین چالش های امنیتی است گفت: متاستفانه واقعیت های موجود در سطح کشور بسیار غم انگیز است و بیکاری مولد فقر،آسیب های اجتماعی و ایجاد مشکلات فراوانی می شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اشتغال اداری باید اشتغال مولد تغییر کند گفت:یکی از دلایل بیکاری اهمیت ندادن به اشتغال مولد و کارآفرینی است که باید بیشتر به آن اهمیت داده شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس در ادامه در رابطه با اینکه در انتخاب نیروی کار  باید عدالت رعایت شود گفت: باید نظارت شود تا در انتخاب نیروی کار اصل شایسته سالاری رعایت شود تا با جذب نیروی نخبه بهره وری در کار بالا برود.

علی نجفی با بیان اینکه جذب افراد خلاق و دارای ایده موجب بالا رفتن کیفیت در کار میشود گفت: استفاده از بسترها و ظرفیت های بین المللی در کنار ایده و خلاقیت و کارآفرینی موجب توسعه اشتغال و فقر زدایی میشود.

در ادامه کامران اصغری با اشاره به اینکه آمارهای ارائه شده در خصوص میزان اشتغال در استان باید دارای معیار سنجش باشد گفت: درخواست دارم برای ارایه آمار های دقیق تر و منطبق تر با واقعیت در رابطه با   میزان اشتغال جلسه ای تخصصی تر تشکیل شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز