خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر قائم شهر خبرداد:

تشکیل کمیسیون های تخصصی کسب و کار در شورای شهر قائمشهر

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۴۵۰

عضو شورای شهر قائم شهر گفت:برای ایجاد فضای مناسب کسب و کار خصوصا در جامعه کارگری از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر،عباس صالح زاده عضو شورای شهر قائم شهر در افتتاحیه اولین جشنواره یلدایی اتحادیه زنان خانه کارگر مازندران در ساختمان سابق شهرداری قائم شهر با اشاره به کوتاهی برخی مسئولین در بحث احیای کارخانجات شهرستان قائم شهر گفت: ضعف در بی تدبیری و بی دانشی در مدیریت برخی مدیران یکی از عوامل اصلی بوجود آمدن بحران در شرایط موجود کارخانجات نساجی می باشد.

شهردار سابق قائم شهر در ادامه از ایجاد کمیسیون های تخصصی برای دستیابی به فرآیند کسب و کار خبر داد و گفت: برای ایجاد فضای مناسب کسب و کار خصوصا در جامعه کارگری از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

عضو شورای شهر قائم شهر با اشاره به تلاش برای ایجاد فضای مناسب برای جذب گردشگر گفت: مجموعه شورای شهر تلاش کرده با تشکیل کمیسون سرمایه گذاری جهت جذب گردشگر و ایجاد اشتغال با بالاترین بهره وری اقدام نماید.

وی  در پایان گفت :امیدواریم نساجی قائمشهر تا تدبیر  و تلاش استاندار مازندران به جایگاه واقعی خود که روزی 800 نیروی کار مستقیم امرمعاش می کردند برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز