خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش و جوانان در افتتاحیه مسابقات المپیاد کارگری تاکید کرد؛

گسترش توسعه ورزش های همگانی در میان اقشار جامعه

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۱۸۳

توسعه ورزش های همگانی، یکی از تاکیدات همیشگی رهبر معظم انقلاب است که باید بکوشیم این ورزشها را در میان همه اقشار جامعه گسترش دهیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: برگزاری مطلوب اولین المپیاد ورزش کارگران کشور، بهره وری کارگران را افزایش داده و به بهبود محیط کسب و کار خواهد انجامید.

محمود گودرزی در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور در ساری اظهار کرد: ورزش کارگری کشور دارای ظرفیت و توانمندی های فراوانی است که اگر توجه بیشتری به این بخش انجام شود، روحیه نشاط و شادابی نیز در کارگران رونق خواهد گرفت.

وی بیان کرد: اگر چه متولی اصلی برگزاری این المپیاد، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است اما وزارت ورزش و جوانان تا حد توان از گسترش و بهبود این مسابقات حمایت می کند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین بر لزوم توجه بیشتر به ورزش همگانی تاکید کرد و گفت: توسعه ورزش های همگانی، یکی از تاکیدات همیشگی رهبر معظم انقلاب است که باید بکوشیم این ورزشها را در میان همه اقشار جامعه گسترش دهیم.

گودرزی به ظرفیت های فراوان ورزش مازندران اشاره کرد و گفت: این استان با بهره مندی از ورزشکاران مدل آور در رشته های گوناگون ورزشی، یکی از قطب های بی بدیل و انکار نشدنی کشور محسوب می شود.

وی به برگزاری اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور اشاره کرد و گفت: انتظار می رود این رقابت ها در دوره های گذشته با کیفیت مطلوب تری برگزار شده تا بتواند تاثیر بیشتری در ورزش کشور داشته باشد.

اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور با حضور بیش از ۲ هزار ورزشکار از استان های کشور روز های جمعه و شنبه در ۱۴ شهر مازندران و ۲۵ رشته ورزشی مردان و زنان برگزار می شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز