خبرگزاری کار ایران

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک ساری:

حفظ سلامت روحی و جسمی از ضروریات زندگی است

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۱۷۱

آموزش و پرورش به عنوان متولی تعلیم و تربیت و فرهنگ سازی تلاش میکند تا در هفته سلامت زمینه حضور دانش آموزان را در حفظ و ترویج فرهنگ سلامت فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک ساری گفت: پژوهش یکی از بسترهای مهم برای رسیدن به سلامت مستمر به شمار می آید.

حامد دیانی صبح امروز در افتتاحیه استانی برنامه سفیران سلامت آموزش و پرورش با بیان اینکه در جامعه بشری مهمترین عنصر سلامت است  ،اظهار داشت:حفظ سلامت  روحی و جسمی از ضروریات زندگی است.

وی با اشاره به هفته پژوهش و مهم برشمردن این امر در زندگی افزود: پژوهش یکی از بسترهای مهم برای رسیدن به سلامت مستمر به شمار می آید.

رئیس اموزش و پرورش ناحیه یک ساری گفت: آموزش و پرورش به عنوان متولی تعلیم و تربیت و فرهنگ سازی تلاش میکند تا در هفته سلامت زمینه حضور دانش آموزان را در حفظ و ترویج فرهنگ سلامت فراهم کند.

وی افزود:امروز 25 مدرسه ناحیه یک و 5 مدرسه ناحیه 2 ساری مروج سلامت در این همایش هستند.

دیانی ادامه داد:دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت به غیر از تعلیم و تربیت می توانند به عنوان شهروند مطلوب در جامعه نقش ایفا کنند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک ساری طرح سفیران سلامت را یکی از مهمترین طرح‌ها در حوزه جلب مشارکت دانش‌آموزان و در راستای ارتقای سلامت در مدارس خواند و گفت: دانش‌آموزان می‌توانند با فراگیری آموزش‌های سلامت آن را به همسالان خود منتقل کنند و در فرآیند سلامت در مدارس نقش ویژه‌ای داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز