خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای قدسیه ساری خبرداد:

تحصیل بیش از 2هزار دانشجوی دختر در دانشکده قدسیه ساری

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۳۱۰

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای قدسیه ساری از تحصیل بیش از 2هزار دانشجوی دختر در دانشکده قدسیه ساری خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، سید معصومه علوی در دیدار با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دانشکده قدسیه تنها دانشکده فنی و حرفه ای دخترانه در شهرستان ساری است،اظهار داشت:  2 هزار و 400 دانشجوی دختر در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند.

وی هنر متعهد را از شعارهای محوری این دانشکده عنوان کرد و افزود: کارآفرینی،ارتباط با صنعت،اشتغال زایی تدوین شده و در ابعاد الهی بودن را از اهداف مهم این دانشکده است.

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای قدسیه ساری ،ساخت یادمان دو شهید گمنام با مشارکت خیرین،شورا و شهرداری ،سپاه و بسیج را از فعالیت های عمرانی این دانشکده نام برد و گفت: 10 درصد این یادمان باقی مانده که در حال رایزنی با خیرین برای تکمیل این یادمان هستیم .

وی ادامه داد: تاکنون بیش از بیش از 150 میلیون تومان هزینه برای این پروژه هزینه شده است.

علوی ،راه اندازی فضای مجازی پژوهش فناوری و کارآفرینی ،بازسازی نمازخانه برای جمعیتی بالغ بر 100 نفر، افزایش پهنای باند اینترنت ،تجهیز کتابخانه و نصب خودپرداز بانک را از دیگر فعالیت های عمرانی این دانشکده برشمرد.

وی با تشریح عملکرد این دانشکده در حوزه فرهنگی  گفت: افتتاح بازارچه دانشجویی ،آیین بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید شمار فعالیت های اجرا شده در این دانشکده است.

علوی افزود: دانشکده قدسیه نسبت به مباحث اجتماعی و سیاسی نیز توجه ویژه دارد ودر فرآیند انتخابات ،با هدف ارتقاء بینش سیاسی دانشجویان با انتشار بروشور و گاهی نیز از طریق کانال سایت اقدام نموده است.

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای قدسیه ساری ،برگزاری سمینار کارآفرینی ،برگزاری کنفرانس ملی کاربرد کامپیوتر و فناوری در علوم و مهندسی نوین،ساخت دست مصنوعی توسط یکی از اساتید دانشکده را از جمله فعالیت های علمی و پژوهشی این دانشکده عنوان کرد.

علوی با اشاره به رویداد "استارت آپ" یا رویداد آخر هفته که رویدادی قابل توجه در ایده پردازی های کاربردی و حمایت از ایده ها برای بوجود آوردن کسب و کار گفت: در این رویداد مهندسین،پیمانکاران ،طراحان ،معماران و دانشجویان با خلق و یا ایده پردازی از یک موضوع نسبت به ساخت یک سازه مهندسی از کنسرو در ابعاد استاندارد اقدام می نمایند.

وی ادامه داد: این دانشکده دارای رشته های مختلف فنی همچون معماری ،الکترونیک، کامپیوتر ،حسابداری و هنری شامل گرافیک ،گرافیک رایانه،ارتباط تصویری،نقاشی و مربی کودک است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز