خبرگزاری کار ایران

در راستای توسعه صنعت گردشگری صورت گرفت؛

راه اندازی ۳ هنرستان گردشگری در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۸۸

امسال ۳ هنرستان گردشگری(۲ هنرستان در غرب استان و یک هنرستان در شرق استان) راه اندازی شده است.

محمدعلی امیری، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در گردهمایی مدیران مدارس شهرستان رامسر گفت: توسعه رشته‌های کاربردی فنی و حرفه‌ای و کاردانش در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار دارد.

به گزارش ایلنا از ساری، وی در گردهمایی مدیران مدارس شهرستان رامسر، با اشاره به مشارکت ۱۲.۵ میلیاردی مردم مازندارن به آموزش و پرورش و کسب رتبه دوم کشوری در سال تحصیلی گذشته، گفت: این همت بزرگ هم استانی‌های عزیز نشان از نگاه بلند فرهنگی آن‌ها دارد که مسوولیت ما را در قبال نظام تعلیم و تربیت سنگین‌تر می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه حوزه فرهنگ، حوزه‌ای بسیار حساس، ریشه‌ای و اساسی است، تصریح کرد: وظیفه آموزش و پرورش، آموزش فرهنگ اجتماعی به دانش آموزان است.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ از اولویت‌های اصلی است که فکر، شخصیت، اقتصاد و… را با خود به همراه دارد، افزود: باید شاکله شهرهای ما بوی فرهنگ و آموزش و پرورش دهد.

امیری با اشاره به معرفی شهرداران بر‌تر در حوزه از فرهنگیان عضو شوراهای اسلامی خواست تا جایگاه آموزش و پرورش را در شورای شهر و روستا تبیین نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در راستای هدایت تحصیلی دانش آموزان، گفت: توسعه رشته‌های کاربردی فنی و حرفه‌ای و کاردانش در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید در توسعه صنعت گردشگری نقش مهمی ایفا کند، گفت: در این راستا امسال ۳ هنرستان گردشگری(۲ هنرستان در غرب استان و یک هنرستان در شرق استان) راه اندازی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز