خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر کشور:

مرحوم درخشنده مدافع کارگران و اصحاب رسانه بود

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۰۵۵

دبیر اجرایی خانه کارگر کشور گفت:مرحوم فرامرز درخشنده در طول سالهایی که با بیماری دست و پنجه نرم می کرد،رسالتش را همچنان دنبال کرد و مدافع کارگران،کار مطبوعاتی و رسانه ای بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،دبیر اجرایی خانه کارگر کشور در مراسم  یادبود فرامرز درخشنده ، پیشکسوت و مرد اخلاق رسانه های مازندران در مسجد حجتیه(صبوری)قائمشهر با حضور جمعی از کارگران ، اصحاب رسانه ،مدیران استانی و شهرستانی  و همکاران خبرگزاری ایلنا و روزنامه سراسر کشور برگزار شد؛ با اشاره به آیه 23سوره احزاب اظهار کرد: خدا در این آیه از مومنان و بزرگ مردانی یاد کرد که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا وفا کردند و شهدا را مصداق این آیه برشمرد.

علیرضا محجوب با بیان اینکه امام راحل در پیامهایی که برای شهدا می نوشتند از این آیه استفاده می کردند؛گفت:من نیز با این آیه و از زبان قرآن و امام راحل درگذشت مرد بزرگ اخلاق زنده یاد فرامرز درخشنده را تسلیت می گویم.

وی افزود:این مرد بزرگ با رفتار و کردارش درس اخلاق و مهرورزی به همگان یاد می داد؛در طول سالهایی که با بیماری دست و پنجه نرم می کرد،رسالتش را همچنان دنبال کرد و مدافع کارگران،کار مطبوعاتی و رسانه ای بود.

دبیر اجرایی خانه کارگر کشور بیان کرد:درخشنده با تحمل درد و فشار ناشی از بیماری سختی ها را تحمل می کرد و همچنان به دیگران روحیه و انرژی می داد.

محجوب گفت: خدا در برابر صداقت،توانایی،تلاش و سختکوشی  و صبر پاداش الهی را به این مرد بزرگ عطا کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز