خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه آمل:

قلم اصحاب رسانه بیشتر از توپ و تانک برعلیه دشمنان تاثیرگذار است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۲۶

رسانه در جهت انتقال دستاوردهای نظام به نسل چهام انقلاب بسیار تاثیرگذار هستند و در بیان کلمه مقاومت آن را نزدیکتر لمس خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل قلم اصحاب رسانه را بالا‌تر از توپ و تانک برعلیه دشمنان اسلام تاثیرگذار دانست.

به گزارش ایلنا از آمل، سرهنگ مسلم مسلمی در افتتاحیه تشکیل پایگاه مقاومت بسیج خبرنگاران شهرستان آمل که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، با ابراز خرسندی از ایجاد کار فرهنگی برای سپاه از سوی اصحاب رسانه ابراز داشت: مردم ما باید تنیجه فعالیت‌ها و دستاوردهای انقلاب را در ادارات مشاهده و آن‌ها را در آنجا لمس کنند.

وی با تاکید براینکه دفاع مقدس یک فرصت برای همه دستگاه‌های اجرایی است تا همه دستاوردهای انقلاب را به نظام نشان دهند، اظهار داشت: در این عرصه اصحاب رسانه نقش اساسی در جهت تنویر افکار عمومی دارند.

مسلمی با اعلام اینکه رسالت خبرنگاران ادامه‌ راه شهدا و امام راحل است، اذعان داشت: رسانه در جهت انتقال دستاوردهای نظام به نسل چهام انقلاب بسیار تاثیرگذار هستند و در بیان کلمه مقاومت آن را نزدیک‌تر لمس خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل در اشاره به حجاب خوهران آن را یک خاکریز و سنگر برای کشور ما بر علیه دشمنان نظام بیان کرد.

وی با بیان اینکه تشکیل پایگاه مقاومت بسیج خبرنگاران موجب ساماندهی در اجرای برنامه‌های فرهنگی، ‌سیاسی، اجتماعی در سطح شهر می‌شود، تصریح کرد: با تعامل و مشارکت این اصحاب زحمتکش با عوامل سپاه می‌توان به اجرای برنامه‌ریزی دقیقی در زمان مناسبت‌های فرهنگی در سطح شهر پرداخت.

مسلمی با تاکید براین اینکه امروزه دشمنان اسلام از طریق رسانه‌ها و انتشار خبرهای کذب به تخریب افکار عمومی جامعه ما دامن می‌زنند، بیان داشت: در این راستا جراید داخلی و اصحاب قلم می‌توانند به مانند آن‌ها با آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی دقیق از عملکرد دستگاه‌های اجرایی از تنویر این افکار مخرب جلوگیری به عمل آورند.

این مسئول معرفی ایثارگران و دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس، انتقال آن به نسل جوان و الگوبرداری از آن‌ها را از مهم‌ترین وظایف رسانه بیان و عنوان کرد: در این عرصه خواستاریم که جراید و خبرگزاری‌ها در چاپ معرفی این افراد بیشتر در دستور کار خود داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران سربازان فرهنگی جامعه هستند که در جهت اطلاع‌رسانی مناسبت‌ها و برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر همکاری لازم را داشته باشند.

پایگاه مقاومت بسیج خبرنگاران شهرستان آمل به سرپرستی سرهنگ نظرعلی نظری کار خود را از امروز آغاز کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز