خبرگزاری کار ایران

بمناسبت درگذشت سرپرست فقید خبرگزاری ایلنا؛

پیام تسلیت مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۰۰۶

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران درگذشت زنده یاد فرامرز درخشنده ،سرپرست خبرگزاری ایلنا مازندران را طی پیامی تسلیت گفت .

به گزارش ایلنا از ساری ،  متن پیام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بدین شرح است :

درگذشت دوست عزیزمان استاد فرامرز درخشنده سرپرست فقید روزنامه کار و کارگر و خبرگزاری ایلنا در استان که یکی از پیشکسوتان عرصه خبر با بیش از سه دهه فعالیت رسانه ای بود،  استان مازندران را در سوگ فرو برد.  اندوه مان در غم از دست دادن این عزیز بزرگوار در واژه ها نمیگنجد.

اذعان داریم که ایشان همواره با صداقت تمام و کاملا حرفه ای، سعی در انعکاس حقایق در جهت پیشرفت استان و برطرف شدن مشکلات مردم علی الخصوص کارگران و جامعه کار و تولید  داشت.

فرامرز عزیز دوریت برایمان غیر قابل باور است و اخبار، یادداشت ها و صدای زیبایت هر دقیقه از جلوی چشمانمان می گذرد و در گوشمان نجوا می کند.

این ماتم جانگداز را به، خانواده محترم آن مرحوم و مردم شریف استان مازندران صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می‌کنیم.

خداوند قرین رحمتش فرماید.

کامران اصغری -مدیرکل و کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جامعه کارگری، کارفرمایی و تعاونگران استان مازندران

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز