خبرگزاری کار ایران

مدیون سعادت هستم؛

علی پروین: عکاسان و خبرنگاران مثل پیشکسوتان مظلوم هستند

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۲۴۸

من زندگی ورزشی ام را مدیون او هستم. عکس هایی که کامیار از من می گرفت همیشه روی صفحه اول روزنامه های ورزشی بود. خانواده من هم مدیون این عکاس هستند.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه خبرنگاران و عکاسان ورزشی هم مثل پیشکسوتان مظلوم هستند، گفت: کامیار سعادت در شادی و غم کنار من بود و زندگی ورزشی‌ام را مدیون این عکاس هستم.

به گزارش ایلنا، علی پروین با تسلیت به خانواده کامیار سعادت که روز دوشنبه پس از سال‌ها دست و پنجه نرم‌کردن با سرطان به دیار باقی شتافت، اظهار داشت: خانواده من با عکس‌های کامیار زندگی می‌کردند. او یکی از عکاسانی بود که در تمام رویدادهای ورزشی که من در آن حضور داشتم حاضر بود و در شادی‌ها و غم‌ها لحظات را به تصویر می‌کشید.

وی افزود: متاسفانه عکاسان و خبرنگاران ورزشی هم مثل پیشکسوتان فوتبال مظلوم هستند و هیچ‌کس از آنها حمایت نمی‌کند. تا وقتی زنده هستند هیچ‌کس سراغ‌شان را نمی‌گیرد و با سختی زندگی می‌کنند. کامیار سعادت هم یکی از این عکاسان بود که پاک و سالم زندگی کرد اما در سال‌های پایانی عمرش هیچ‌کس به دادش نرسید.

پروین در ادامه خاطرنشان کرد: سعادت سختی‌های زیادی کشید و سال‌ها با بیماری دست و پنجه نرم کرد. او وصیت‌هایی داشت که باید به آن عمل کنیم. هر کاری از دستم بر بیاید برای انجام وصیت‌های او انجام خواهم داد. من زندگی ورزشی‌ام را مدیون او هستم. عکس‌هایی که کامیار از من می‌گرفت همیشه روی صفحه اول روزنامه‌های ورزشی بود. خانواده من هم مدیون این عکاس هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز