خبرگزاری کار ایران

باحکم رئیس دانشگاه علوم پرشکی مازندران:

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۶۸۰

طی حکمی از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ،دکتر حسین رنجبران به عنوان قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب شد.

به گزارش ایلنا،طی ابلاغی از سوی دکتر سید عباس موسوی ،رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران دکتر حسین رنجبران به عنوان قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب شد.

تلاش در جهت  ایجاد هماهنگی و هم افزایی بین معاونت ها، مدیریت ها، مراکز و همه واحد های تابعه دانشگاه در کل استان و تدوین برنامه های راهبردی دانشگاه و مشارکت در مدیریت اجرای برنامه های مذکور و مشارکت در فرآیندهای نهادهای مختلف درون دانشگاهی و ارتباطات برون دانشگاهی اعم از وزارتی، استانی و شهرستانی با توجه به چهارچوب اسناد بالادستی به ویژه سیاست های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری، قانون برنامه ششم توسعه و برنامه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از جمله مواردی است که در این حکم به آن تاکید شده است.

گفتنی است  دکتر حسین رنجبران  پیش ازاین  بعنوان  مدیرکل دفتر مرکزی حراست  سازمان بهزیستی کشور مشغول به خدمت بود  و  معاونت توسعه مدیریت و منابع  دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مدییت  فرهنگی  این دانشگاه را نیز در کارنامه مدیریتی خود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز