خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر خبرداد:

کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در بهشهر

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۵۹۸

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف هشت هزار و 700 قلم انواع لوازم آرایشی وبهداشتی غیر مجاز و قاچاق به ارزش 250میلیون ریال در سطح این شهرستان خبر داد .

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"ابراهیم شجاعی"با اعلام این خبر، افزود: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق و غیرمجاز، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ماموران ضمن شناسای اتوبوس مورد نظر که از تهران به مقصد یکی از شهرستان ها در حال حرکت بود، این خودرو را در اقدامی غافلگیرانه متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، اظهار داشت:  با هماهنگی قضائی و همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان ماموران در بازرسی از داخل این خودرو بیش از هشت هزار عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز و قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ شجاعی خاطر نشان کرد: در همین خصوص ماموران انتظامی این فرماندهی در بازرسی از یک واحد صنفی متخلف بیش از 700 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز به ارزش 50 میلیون ریال را کشف و ضمن دستگیری متهم  این واحد صنفی متخلف را پلمب کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از شهروندان خواست، از خرید اجناس و اقلام فاقد برچسب و غیر استاندارد خوداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با پلیس  110 اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز