خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار محمودآباد :

زمینه پرورش آبزیان و ایجاد اشتغال در محمودآباد مهیا است

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۵۴۰

معاون فرماندار شهرستان محمودآباد گفت:محمودآباد از جهت وجود آب بندان در استان مازندران پیشروست و میتوان از این ظرفیت برای اشتغالزایی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد، احمد محمدی در جلسه شورای حفاظت امور آب شهرستان محمودآباد که ظهر شنبه با حضور مسئولین مربوطه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: محمودآباد از جهت وجود آب بندان در استان مازندران پیشروست و میتوان از این ظرفیت برای اشتغالزایی استفاده کنیم.

وی در ادامه گفت: باید از این ظرفیت برای پرورش آبزیان و ایجاد اشتغال بهره‌مند شد.

محمدی گفت: پرورش ماهیان گرم آبی و سردآبی در استان مازندران و کشور اهمیت بسیار زیادی دارد و در شهرستان محمودآباد با توجه به این پتانسیل، موضوع را به طور جدی در دستور کار قرار دادیم.

معاون فرماندار محمودآباد با اشاره به وجود آمار بالای چاه های غیرمجاز کشاورزی در این شهرستان، بیان کرد: وجود چاه های غیر مجاز یک چالش سنتی است که وضعیت منابع آبی و سفره های زیرزمینی را دچار مشکل می کند.

وی افزود: تعیین و تکلیف این چاه های غیرمجاز و ساماندهی آن ها هم اکنون تحت بررسی قرار می گیرد.

احمد محمدی خاطرنشان کرد: عدم همکاری تعدادی از کشاورزان برای نصب کنتور هوشمند بر چاه های کشاورزی معضل جدی را به وجودآورده است و مسئولیت ذیربط باید بیش از پیش برای همکاری کشاورزان اهتمام بورزند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز