خبرگزاری کار ایران

دبیرکل انجمن اسلامی معلمان استان مازندران خبر داد:

برگزاری انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان استان مازندران در آذرماه سال جاری

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۰۴۵

دبیرکل انجمن اسلامی معلمان استان مازندران از برگزاری انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان استان مازندران در آذرماه سال جاری خبرداد.

به گزارش ایلنا از شهرستان نور، مهدی احمدی فولادی در نشست مجمع انجمن اسلامی معلمان غرب مازندران که با حضور یزدانی معاون فرماندار شهرستان نور، مسئولین آموزش و پرورش غرب مازندران و جمعی از فرهنگیان در سالن پیامبراعظم شهرستان نور برگزار شد، اظهار داشت: در آذرماه سال جاری شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان استان مازندران با انتخاب 20 عضو تشکیل می شود.

وی افزود: این انتخابات با حضور دبیرکل انجمن اسلامی معلمان کل کشور و اعضای انجمن اسلامی معلمان استان مازندران انجام می شود.

دبیرکل انجمن اسلامی معلمان استان مازندران عنوان کرد: مسئولین آموزش و پرورش تمامی شهرستان های استان مازندران باید در این انتخابات سهیم باشند. برگزاری انتخابات و تشکیل انجمن اسلامی معلمان با هدف هم افزایی، یاری همه فرهنگیان شهرستان های استان مازندران را می طلبد.

احمدی فولادی افزود: اساسنامه ها و دستورالعمل های شورای مرکزی به تمامی آموزش و پرورش های غرب استان مازندران ابلاغ شده و شکل گیری انجمن اسلامی تنها با همکاری تمامی فرهنگیان شهرستان های استان مازندران میسر است‌.

وی گفت: معلمان عضو انجمن اسلامی در انقلاب به وظایف خود عمل کردند و این انجمن، تنها تشکل فرهنگی فعال در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور می باشد.

دبیرکل انجمن اسلامی معلمان استان مازندران افزود: انجمن اسلامی معلمان به عنوان تنها تشکل سیاسی، فرهنگی کشور در قبل پیروزی انقلاب به دست شهیدان بهشتی و رجایی تشکیل شد و یکی از فعال ترین تشکل های اصلاح طلبی در استان مازندران است.

احمدی فولادی تصریح کرد: آموزش و پرورش زیربنای یک کشور در جوامع پیشرفته است و تشکیل انجمن اسلامی معلمان می تواند به توسعه فرهنگی کشور کمک شایانی نماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز