خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران خبر داد:

اقتصاد و اشتغال دو چالش مهم در جامعه تلقی می شوند/لزوم ترویج فرهنگ کارآفرینی

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۸۷۰

به گزارش خبرنگار ایلنا،ربیع فلاح جلودار در همایش تجلیل از خادمین  شهدا و دست اندرکاران اجرایی راهیان نور مازندران که در سالن الغدیر سپاه کربلای استان برگزار شد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت:به فرموده مقام معظم رهبری دفاع مقدس مظهر حق طلبی و ایستادگی است.

وی افزود:رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس با فرهنگ عاشورایی موقعیتی برای کشور ما به وجود اوردند که همه جهان در مقابل اقتدار جمهوری اسلامی ایران سر تعظیم فرود می آورند.

استاندار مازندران با اشاره به اردوهای راهیان نور و بیان فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه برنامه راهیان نور سنتی حسنه و پر برکت است،گفت: آشنایی جوانان ما با سرزمین نور تبیین و فرهنگ سازی رشادت های جوانان این مملکت در دفاع مقدس و ترویج فرهنگ عاشورایی و ایثار است .

وی با اشاره به اعزام سالانه ی بیش از 50 هزار نفر به مناطق جنگی غرب و جنوب کشور افزود: فرهنگ راهیان نور، انسان ساز و سبب افزایش قوت، شجاعت و فرهنگ ایثار و جهاد خواهد شد.

فلاح جلودار به اظهارات سخیف و بی پایه ترامپ رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: هر گاه ندای مقام معظم رهبری مطرح شود مردم ایثار گر جمهوری اسلامی ایران لبیک خواهند گفت.

وی با اشاره به پیاده روی اربعین حسینی این امر را بزرگترین رویداد جهانی دانست و ادامه داد:این رزمایش بزرگ باید در جهت نارسای ها و کمبودهای جامعه استفاده شود.

فلاح در ادامه اقتصاد و اشتغال را بزرگترین چالش جامعه نام برد و بر لزوم تفکرات خشک بر اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی تاکید کرد.

استاندار مازندران به طرح سالم سازی دریا اشاره کرد و گفت: نیاید در سواحل اتفاق افتد که منجر به خدشه دار شدن روحیات مردم شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران نسبت به سالم سازی دریا توجه بیشری داشته باشند افزود:با هرگونه تخطی در این زمینه برخورد می شود.

فلاح به انسجام بخشی و توسعه استان با همکاری جوانان اشاره کرد و گفت: از جوانان در اردوهای جهادی به خوبی بهره گیری کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز