خبرگزاری کار ایران

جلسه مشترک مدیران دامپزشکی و مدیران صدا و سیمای مرکز استان ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۵۸

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام: ۲۵ درصد جمعیت استان ایلام به امر دامپروری اشتغال داشته و این مهم به‌واسطه اقلیم جغرافیایی استان فراهم شده است.

در آستانه هفته دامپزشکی، مدیرکل دامپزشکی استان به اتفاق مدیران ستادی این اداره کل با حضور در صدا و سیمای مرکز استان با مدیرکل و معاونین صدا و سیما دیدار کردند.

به گزارش ایلنا در ابتدای این جلسه مدیرکل دامپزشکی استان ایلام با تبریک هفته دفاع مقدس به نقش ارزشمند صدا و سیما در پیشبرد اهداف سازمانی دامپزشکی اشاره کرده و افزود استان ایلام به نسبت جمعیت دامی ۵/۲ میلیونی واحدی و جمعیت انسانی، یکی از قطب‌های پرورش دام و طیور کشور می‌باشد.

ایشان تصریح کرد: ۲۵ درصد جمعیت استان ایلام به امر دامپروری اشتغال داشته و این مهم بواسطه اقلیم جغرافیایی استان فراهم شده است.

پیرانی با اشاره به کیفیت بالای محصولات دامی در این استان خاطر نشان کرد: وظیفه دامپزشکی حفظ و حراست از سرمایه عظیم دام، طیور و آبزیان می‌باشد که در این راستا دامپزشکی با دارا بودن ۲۲ واحد اداری و فنی در سطح استان نسبت به ارائه خدمات به قشر زحمتکش دامدار استان اقدام می‌نماید.

سپس مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان با اشاره به اهمیت نظارت شرعی بر کشتار دام و طیور و عدم آگاهی بعضی از مردم از اجزاء حرام لاشه، خواستار همکاری بیشتر صدا و سیمای استان در آگهی بخشی به مردم شد.

حاج آقا بازیار با بیان وجود ۱۵ عضو حرام در لاشه و مصرف بعضی از اجزاء، توجه ویژه رسانه را برای افزایش آگاهی جامعه خواستار شد.

در ادامه این جلسه مدیر کل صدا و سیمای استان با تبریک هفته دفاع مقدس، پیشاپیش فرارسیدن هفته دامپزشکی را تبریک گفته و اذعان کردند: در این جلسه افق جدیدی برای من باز شد و ضرورت دارد با همکاری هرچه بیشتر دامپزشکی و صداو سیمای استان در خصوص آموزش در عرصه عمومی و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی اقداماتجدیدی صورت پذیرد.

رامک افزود بایستی با همکاری به مردم اعتماد بدهیم که فرآورده‌های خام دامی تحت نظارت دامپزشکی از سلامت لازم برخوردار هستند و مردم از این فرآورده‌ها استفاده کنند.

در ادامه معاونین صدا و سیمای مرکز استان و مدیران ستادی اداره کل دامپزشکی نحوه تعامل هرچه بیشتر رسانه ملی و دامپزشکی را مورد بحثو بررسی قرار دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز