خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس کل دادگستری استان؛

جلسه ساماندهی مجتمع های شن و ماسه مازندران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۷۹۳

با حضور رئیس کل دادگستری مازندران، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مدیران دستگاه اجرایی مرتبط، جلسه ساماندهی مجتمع های شن و ماسه استان مازندران برگزار شد.

به گزارش  ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی تقوی فرد رئیس کل دادگستری استان در این جلسه وجود معدن در غرب استان مازندران را امری ضروری برشمرد و افزود: ادارات کل منابع طبیعی، محیط زیست و آب منطقه ای استان با قید فوریت، مکان مناسبی را برای احداث معدن، کارشناسی و تحویل دهند.

وی ساماندهی مجتمع های شن و ماسه استان مازندران را بسیار مهم ارزیابی و تاکید کرد: سازمان های صنعت و معدن و تجارت، محیط زیست، منابع طبیعی و مدیران اجرایی استان، توجه ویژه ای را در خصوص انتقال و بهره برداری معادن در غرب و سایر نقاط استان لحاظ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد تصریح کرد: عملکرد مدیران اجرایی استان در خصوص ساماندهی مجتمع های شن و ماسه تاکنون رضایت بخش نبوده است و بهبود این وضعیت باید مد نظر ویژه قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران خاطرنشان کرد: برای ساماندهی مجتمع های شن و ماسه استان، کارگروهی به مدیریت معاون عمرانی استاندار مازندران و حضور مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با موضوع جلسه تشکیل و با تعیین زمان بندی مناسب جهت پیگیری موضوع، در خصوص موارد مطروحه بحث و بررسی دقیق صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد افزود: بدیهی است اقدام مدیران محترم در زمان بندی تعیین شده، نشان از قوت و ضعف عملکرد آنان خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز