خبرگزاری کار ایران

نصب سیستم مکان یابی برای کنترل و رصد تناژ وسایل نقلیه در جاده هراز

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۲۸۹

اکیپ راهداری آماده است نسبت به بازدید از معادن محور هراز با پلیس همکاری لازم را داشته باشد تا مشکل اضافه بار را از طریق معدن داران برطرف سازد.

به گزارش ایلنا، علی نصیری، معاون حمل و نقل اداره کل راه داری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در جلسه شورای ترافیک شهرستان آمل با بیان اینکه سیستم مکان یابی برای جاده هراز نصب شده که می تواند اضافه تناژ وسایل نقلیه را رصد کند تا پلیس راه برخورد لازم را داشته باشد همچنین بحث جابه جایی پاسگاه پلیس راه مطرح شده که می بایست مورد مطالعه و بررسی قرار بگیرد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران افزود:  اکیپ راهداری آماده است نسبت به بازدید از معادن محور هراز با پلیس همکاری لازم را داشته باشد تا مشکل اضافه بار را از طریق معدن داران برطرف سازد.

وی بابیان اینکه با وجود هزینه های سنگین راهداری ما باید به فکر حفظ سرمایه های ملی باشیم افزود ؛ آمل دارای شرکت های حمل و نقل توانمندی می باشد که آمادگی این را دارند که به شکل قانونی کار انجام گیرد شرکت هایی که می توانند بازوی توانمند وزارت خانه باشند

با توجه به نقش مهم جاده هراز که در تبادلات فرهنگی وارتباطات اقوام وملل مستلزم نگاه ویژه‌ای می باشد.

احمد منفرد فرماندار ویژه آمل در جلسه شورای ترافیک با موضوع تردد کمپرسی در محور هراز با بیان اینکه جاده ها صرفا  برای رفت و آمد نبوده بلکه نقش بسزایی در تبادلات فرهنگی وارتباطات اقوام وملل داشته وضرورت دارد به جاده هراز توجه بیشتری شود.

معاون استاندار مازندران اظهار داشت ؛ اگر برای تکمیل جاده هراز تا پایان سال 96 اعتبارات لازم برسد می تواند در احیا وشکوفایی آن تاثیر بسزایی داشته باشد افزود ؛ چهار بانده کردن محور هراز یکی از بهترین اقداماتی بود که صورت گرفته است و امیدوار م با شتابی که دارد زودتر به اتمام برسد.

منفرد تصریح کرد ؛ جاده هراز قطب تولیدات مصالح معدنی است که بار بیش از 50 در صد مصالح استان را تقبل می کند که این موضوع مستلزم زیر ساخت هایی می باشد تا آسیب ناشی از آن را به حداقل برسانیم.

فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه وجود معادن در این منطقه که به نوعی به محیط زیست آسیب می رساند و نیازمند رعایت اصولی وفنی ومحیط زیستی در بهره برداری معادن صورت بگیرد گفت ؛ فعالیت های معدنی نباید با اصول درست و سالم زندگی مغایرت داشته باشد ظرفیت های موجود معادن جاده هراز متاسفانه مغایرتی با این اصول ندارند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز