خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد خبر داد:

افزایش دو برابری تسهیلات واحدهای تولیدی محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۰۴۵

فرماندار محمودآباد از افزایش دو برابری سقف تسهیلات رونق و تولید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد، یحیی یوسف پور ظهر پنجشنبه در جلسه کارگروه رونق و تولید محمودآباد که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته بیش از ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی تخصیص داده شد، که امسال این اعتبارات افزایش دوبرابری خواهد داشت. 

وی با اشاره به افزایش تسهیلات بسته رونق و تولید شهرستان محمودآباد، گفت: نوسانات نرخ وام بانک ها و تورم بازار، سرمایه گذاران را دچار مشکل می کند و عدم ورود سرمایه گذار موجب ضرر اقتصادی شهرستان می شود. 

یوسف پور افزود:  سه طرح عمده کارورزی، بسته رونق و تولید و روستای بدون بیکار در دستور کار جدی ما قرار دارد. 

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد اظهار کرد:  با همکاری مسئولین مرتبط، روستای برنج ده به عنوان پایلوت روستای بدون بیکار، بدون طلاق و بدون اعتیاد انتخاب شده است. 

یوسف پور خاطرنشان کرد: اجرای روستای بدون بیکار اثرات مثبت فراوانی در فرهنگسازی جامعه و نسل های آینده دارد.  

وی در پایان با اشاره به اهتمام بیشتر مسئولین امر در طرح روستای بدون بیکار ، عنوان داشت: دستگاه های مرتبط باید به تحقق این امر سرعت ببخشند و عزم جدی برای معرفی بیشتر روستاهای بدون بیکار، بدون طلاق و بدون اعتیاد در محمودآباد وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز