خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران تاکید کرد؛

گردشگری باید با رویکرد هویت بومی و محلی توسعه یابد

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۲۰۰

استاندار مازندران گفت:محرومیت زدایی و بهبود وضعیت اقتصادی روستاها جذب گردشگر را به دنبال دارد و گردشگری باید با رویکرد هویت بومی و محلی توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر،استاندار مازندران در حاشیه بازدید از روستاهای هزارجریب بهشهر اظهار کرد: اشتغال روستاییان در مناطق محروم از راهکارهای اساسی در محرومیت زدایی است و دولت تلاش می کند اقدامات مفیدی انجام دهد.

ربیع فلاح گفت:با توجه به رونق فعالیت های اقتصادی مانند کاشت گیاهان دارویی، زعفران،تبدیل اراضی به باغات و ... در هزارجریب بهشهر،دهیاران برنامه های توسعه اقتصادی روستاها را ارائه دهند تا هر روستا سهمی در آن داشته باشد.

وی ادامه داد:171پروژه در شهرستان بهشهر درحال اجراست و به غیر از پروژه بزرگ گازرسانی  50درصد این پروژه ها در منطقه هزارجریب است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد:محرومیت زدایی و بهبود وضعیت اقتصادی روستاها جذب گردشگر را به دنبال دارد و گردشگری باید با رویکرد هویت بومی و محلی توسعه یابد.

ربیع فلاح تامین آب شرب و راه روستایی را اولویت منطقه هزارجریب بهشهر برشمرد و افزود:اعتبار تخصیص یافته به دهیاری های این شهرستان طی سال92تا95حدود21میلیارد تومان بود که نسبت به گذشته دو و نیم برابر افزایش داشت.

وی با اشاره به بهره برداری از خط انتقال گاز دامغان به کیاسر-نکا در هفته آینده ادامه داد: برای این پروژه هزارمیلیارد تومان سرمایه گذاری شد که بهره برداری از این پروژه قطعی گاز استان مازندران را حداقل برای50سال آینده رفع خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز