خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی :

طرح تحول نظام سلامت فقط برای دولت نیست بلکه نظام است

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۴۳۶

خوشبختانه دولت تدبیر و امید توانست طرح تحول نظام سلامت را اجرا کند و هزینه های بهداشت و درمان را ازدوش مردم بردارد که با این حرکت کرامت انسانی را به آنان برگرداند.

ایلنا : علی نوبخت روز یکشنبه در جمع دانشجویان، اساتید، پزشکان و کارمندان دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان کرد: ملت ایران به هیچ عنوان شرایطی که کشور ما در آن دولت داشته است را فراموش نخواهد کرد که با رشد اقتصادی منفی ، تورم 40 درصدی و هزاران میلیارد تومان بدهکاری مواجه بودیم.

وی اظهارداشت: علاوه برآن کرامت انسانی در بخش بهداشت و درمان به خطر افتاده بود چرا که در این کشور در یک مقطعی جنازه ها در بیمارستان گرو گرفته می شد تا خانواده ها تسویه حساب کنند.

وی افزود: هزینه درمان در تمام کشورهای دنیا بسیار پرهزینه است و دولت نمی تواند بپذیرد کل هزینه ها را پرداخت کند و حتی در آمریکا نیز هم 50 درصد مردم بیمه نبودند که رییس جمهور ان کشور قصد داشت که تمام آنها را بیمه کند ولی بخاطر هزینه بالا نتوانست و هفته گذشته کنگره آمریکا آن را رد کرد.

وی بیان داشت: خوشبختانه دولت تدبیر و امید توانست طرح تحول نظام سلامت را اجرا کند و هزینه های بهداشت و درمان را ازدوش مردم بردارد که با این حرکت کرامت انسانی را به آنان برگرداند.

نوبخت گفت: طرح تحول نظام سلامت فقط برای دولت نیست بلکه نظام است که چنین طرحی در کشور اجرا می شود پس برای تحقق هر چه بهتر آن تمامی قوا باید امکانات خود را بسیج کند.

وی در ادامه بیان داشت: خوشبختانه با تعاملی که بین دولت و مجلس برقرار شد، مجلس اجازه داده است 80 هزار میلیارد ریال اوراق به سازمان بیمه سلامت ایرانیان برای طرح تحول نظام سلامت پرداخت شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری اظهارداشت: در 29 اردیبهشت مردم ایران باید با حفظ وحدت ملی در بین خود با حضور حداکثری در پای صندوق های رای حاضر شوند و رییس جمهوری انتخاب کنند که اصلح تر است و کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت هدایت کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز