خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان ساری خبرداد:

کشف 14 کیلو گرم انواع موادمخدر در شهرستان ساری

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۵۱۶

فرمانده انتظامی شهرستان "ساری"، از کشف بیش از 14 کیلو گرم انواع موادمخدر در اجرای طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر، پاکسازی نقاط آلوده خبر داد.

به گزارش ایلنا ، به نقل از  پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ"زیداله کاظمی"گفت: مامورین کلانتری 12 این فرماندهی در پی کسب خبر مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط فردی به نام " م-م" در محدوده "میدان خزر" ساری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با هماهنگی قضائی پس از شناسایی محل سکونت این فرد با ورود به منزل متهم در بازرسی از این محل موفق به کشف 14کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شدند.

وی افزود: متهم از افراد سابقه دار در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر و سرقت است که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ کاظمی با اشاره به کاهش سن مصرف موادمخدر به خصوص مواد مخدر صنعتی در بین جوانان و نوجوانان به خانواده ها هشدار داد: با ارتباط دوستانه و منطقی با فرزندان خود آنها را از خطرات و آسیب های ناشی از مصرف مواد مخدر آگاه کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با تاکید بر تعامل و همکاری متقابل مردم با پلیس از شهروندان خواست با اطلاع رسانی به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحیح به مرکز فوریت های پلیسی 110، پلیس را در ارائه خدمات انتظامی به شهروندان یاری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز