خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران :

پرداخت 50 میلیارد تومان به مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی در سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۴۸۴

استاندار مازندران گفت:سال گذشته 50 میلیارد تومان به مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی استان مازندران پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا،ربیع فلاح در آئین مراسم بهره برداری از درمانگاه سردارشهید علی اصغر پولادی چمستان شهرستان نور که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور رئیس جمهوری انجام شده است، افزود: این دولت بیشتر طرح هایی را  شروع کرده بود نیز به پایان رسانده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه دکتر محمد خورشیدی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در دولت قبل هم حضور داشته اند و عملکرد مناسبی در حوزه درمان دارند، گفت: دولت یازدهم همه تلاش هایش را انجام داده است تا  طرح های نیمه تمام گذشته را به اتمام برساند.

وی با اشاره به رضایتمندی مردم از مجموعه اقدامات انجام شده دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت به ویژه طرح پزشک خانواده که در استان مازندران در حال اجرا است،  اظهار داشت: کاهش هزینه ،کنترل بیماری ها  و توجه به بیمه محرومان از مزیت های اجرای پزشک خانواده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه پارسال  50 میلیارد تومان به مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی استان پرداخت شده است، گفت:مدیریت درمان نیز طرح های توسعه ای درمانی  بهداشتی خوبی را در استان اجرایی و یا در دست اقدام دارد.

محمد خورشیدی مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران نیز  با بیان اینکه برگی دیگر از افتخارات دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان در استان به بهره برداری رسید، گفت:ساخت این درمانگاه از سال 93 شروع شدو 75میلیارد ریال برای این مرکز درمانی هزینه شده است.

وی خدمات این درمانگاه را شامل ویزیت پزشکان عمومی ، اورژانس ،مامائی ،آزمایشگاه ،داروخانه ،تزریقات و پانسمان عنوان کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه این درمانگاه سیزدهمین درمانگاه تامین اجتماعی استان است، اظهار داشت:ساخت درمانگاه در ساری نیز امسال آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر درمانگاه ،پنج بیمارستان ملکی تامین اجتماعی با 480تخت به یک میلیون و 900هزار بیمه شده تامین اجتماعی در مازندران خدمات ارائه می دهد، اظهار داشت: بیمارستان فوق تخصصی ولیعصر قائمشهر به صورت منطقه ای به استان های شمالی و حتی سمنان و تهران نیز خدمات می دهد.

خورشیدی اجرای طرح توسعه ای اورژانس و بخش درمانی بابلسر ، ساخت ساختمان اداری و اسناد پزشکی مدیریت درمان استان در قائمشهر ، خرید زمین و الحاق آن به بیمارستان حکمت ساری و استاندارد سازی 2 اورژانس نکا و ولیعصر قائمشهر از دیگر طرح های در دست اجرای مدیریت درمان تامین اجتماعی استان برشمرد.

وی گفت: هتلینگ 5 بیمارستان مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران نیز تا2ماهه آینده به اتمام می رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز