خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر خبر داد:

کلنگ زنی مدرسه 9کلاسه در بهشهر

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۱۹۰

نقش خیرین در کمک به آموزش و پرورش شهرستان ستودنی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، مدیرآموزش و پرورش شهرستان بهشهر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اظهار کرد:صفت معلمی از آن حق است و خدا بالاترین ارتقادهنده است و پیامبر اکرم(ص) برترین معلم در تاریخ بشریت است.

قربانعلی اصغری به نقش و جایگاه معلم به عنوان برجسته ترین الگوی اخلاق از منظر اسلام اشاره کرد وافزود: تربیت بر تعلم ارجحیت دارد به همین خاطر اخلاق بر آموزش برتر است و وجود الگو و اسوه در زندگی انسان نقش محوری و سازنده دارد.

وی ادامه داد: نقش معلم به دلیل ارتباط خاص و رودر رو با دانش اموزان در فرآیند آموزش بی نظیر است و معلم به عنوان الگوی بانفوذ می تواند تاثیر به سزایی در اخلاق و رفتار دانش آموزان داشته باشد.

مدیر آموزش  وپرورش شهرستان بهشهر سواد عاطفی، ارتباطی،اقتصادی، رسانه ای، تربیتی و رایانه ای را شش نوع سواد در دنیای امروز برشمرد و اضافه کرد: در قدیم خواندن و نوشتن به معنای باسوادی افراد بود اما امروز این معنا تغییر یافت.

اصغری گفت: 1 هزار و 977 معلم در 200 مدرسه شهرستان بهشهر مشغول به آموزش و حدود 25 هزار دانش آموز در حال فراگیری آموزش ها هستند.

وی به مهمترین فعالیت های آموزش وپرورش در 3 سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: ارتقای جایگاه ازمون نهایی از رتبه 13 به رتبه دوم در استان از افتخارات آموزشی این شهرستان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر گفت: در آزمون ورود به دانشگاه ِ سال گذشته،  30دانش آموز رتبه برتر،3 نفر رتبه دورقمی و 74 نفر رتبه سه رقمی را کسب کردند.

اصغری کسب مقام های کشوری در وبلاگ نویسی،مقاله نویسی، عکاسی،پرسش مهر را از موفقیت های پرورشی دانش اموزان اعلام کرد.

وی هوشمندسازی مدارس را یکی از نیازهای امروز آموزش و پرورش برشمرد و ادامه داد:در حال حاضر 168مدرسه و 371 کلاس به سیستم هوشمند مجهز شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر از کمک 20 میلیون تومانی پدر شهید وکیلی برای تجهیز مدارس بهشهر خبر داد وگفت:نقش خیرین در کمک به آموزش و پرورش شهرستان ستودنی است.

اصغری از اهدای زمینی توسط خیّرِ بهشهری به مساحت 1500 مترمربع به آموزش و پرورش شهرستان خبر داد وگفت:یکی دیگر از خانواده های خیّرین ، فضایی را در مشهد در اختیار ما قرار دادند که با تبدیل آن فضا تا به امروز350 میلیون تومان برای ساخت مدرسه در زمین اهدایی کمک شد و خانواده مرحوم قریشی اعلام کردند تا یک میلیارد تومان برای ساخت مدرسه کمک می کنند.

اصغری خاطر نشان کرد:منابع مالی این مدرسه 9 کلاسه توسط خانواده خیّر تامین  وکلنگ آن به زودی  به زمین زده می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز