خبرگزاری کار ایران

دبیرکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی

زمینه ی تحقق شعار اقتصاد مقاومتی حمایت از واحد های تولیدی است

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۰۴۹

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: زمینه ی تحقق شعار اقتصاد مقاومتی حمایت از واحد های تولیدی و تقویت زیرساخت ها است

به گزارش ایلنا از شهرستان محمودآباد ، علی اسماعیلی روز جمعه در نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با فعالان اقتصادی استان مازندران که در مجتمع رفاهی و آموزشی نفت محمودآباد در حال برگزاری است ، گفت: استان مازندران از ظرفیت های طبیعی بسیاری مانند ساحل زیبا، جنگل و کوه برخوردار است و با توجه به منابع انسانی توانمند در این استان می توان از این ظرفیت ها در جهت توسعه اقتصاد استان استفاده کرد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان مازندران بیش از 3 میلیون نفر جمعیت دارد اما به لحاظ موقعیت توریستی سه برابر این جمعیت خدمات ارائه می کند اما در سال های گذشته به زیرساخت های مازندران در بخش صنعت و گردشگری توجه جدی نشده است.

وی با اشاره به تعامل مجمع نمایندگان استان مازندران با مدیران استانی افزود: باید به استان مازندران در 3 حوزه اقتصاد کشاورزی، گردشگری و صنعتی توجه شود. متاسفانه در استان مازندران مشکلات و دردها بسیار است لذا از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس می خواهم با مشکلات واحدهای تولیدی در بخش های مختلف آشنا شوند.

اسماعیلی افزود: باید با حمایت از بنگاه های اقتصادی و رفع مشکلات و حذف بوروکراسی زائد اداری به بنگاه های تولیدکننده کالا و خدمات کمک کرد.

وی  با اشاره به نقش رصد میدانی مشکلات توسط اعضای کمیسیون اقتصادی در استان های مختلف افزود: نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: امیدوارم با لحاظ قوانین مورد نیاز تولیدکنندگان و مصرف کنندگان مشکلات اقتصادی کشور حل شود.

به گزارش ایلنا از محمودآباد ، در این جلسه علاوه بر رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، نانواکناری نماینده مردم بابلسر وفریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، ربیع فلاح استاندار مازندران ، مسئولان استانی و یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز