خبرگزاری کار ایران

در سفر رئیس جمهوری به مازندران؛

۱۸۵ طرح گازرسانی در مناطق کوهستانی استان آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۸۴۱

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان ۱۸۵ طرح گازرسانی در مناطق کوهستانی استان آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، محمد اسماعیل ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ۵۰۱ میلیارد ریال طرح گاز رسانی در سفر رئیس جمهوری به مازندران بهره برداری و کلنگ زنی می‌شود اظهار داشت: در این سفر طرح گازرسانی به ۱۸ روستای منطقه لفور و یک جایگاه سیان جی در شهر رینه آمل به بهره برداری می‌رسد، همچنین عملیات اجرایی ۱۸۵ طرح گاز رسانی به مناطق کوهستانی استان هم در این سفر آغاز می‌شود.

وی افزود: با بهره برداری از طرح گازرسانی در منطقه کوهستانی لفور شهرستان سوادکوه شمالی ، یک هزار و ۷۵۰خانوار در ۱۸ روستای این منطقه از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

به گفته وی، هزینه ساخت جایگاه سی ان جی در شهر رینه را ۸۵ میلیارد ریال است و با توجه به حجم بالای تردد خودروها در محور هراز ، این جایگاه از اهمیت ویژه ای در استان مازندران برخوردار است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران ادامه داد: هم چنین آغاز عملیات اجرایی ۱۸۵طرح گاز رسانی به روستاهای کوهستانی هزار جریب نکا و بهشهر ، چهار دانگه و ۲ دانگه ساری ، دو هزار و سه هزار تنکابن و منطقه شیخ موسی دریان سفر آغاز و برای اجرای این طرح ۳۱۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری می‌شود.

وی افزود: طبق آمار ۹۹ درصد از شهرها و حدود ۹۰ درصد از روستاهای استان مازندران گاز دارند و تا پایان سال ۹۷ طبق برنامه مصوب سفر رئیس جمهوری به این استان تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار مازندران که ۶۵۰ روستا برآورد شده است از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

ابراهیم زاده یادآور شد: مهم‌ترین طرح در دست اجرای گاز رسانی در استان مازندران خط انتقال دامغان - کیاسر - ساری است و بازدید از این طرح ۱۰ هزار میلیارد ریالی در دست اجرا از برنامه‌های سفر رئیس جمهوری به استان است.

وی افزود: عملیات لوله کشی ۴۲ اینچ گاز رسانی دامغان - کیاسر - ساری به طول ۱۷۰ کیلومتر با سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی یکی از طرح‌های راهبردی حوزه تأمین انرژی در استان مازندران است که به همت دولت یازدهم با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰درصد در حال انجام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز