خبرگزاری کار ایران

رئیس بازرسی خدمات سفرهای نوروزی کشورخبر داد:

لزوم اختصاص اعتبارات ملی به مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۳۲۴

رئیس بازرسی خدمات سفرهای نوروزی کشور، گفت: بار شناور مسافران در مازندران محدود به فصل و زمان نیست این استان در تمام فصول سال گردشگرپذیر است لازم است در بخش خدمات‌رسانی اعتبار کشوری به این استان تعلق گیرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضاحبیب‌زاده با حضور در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار داشت: مازندران  در خدمات‌رسانی سفر به مسافران رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی‌های انجام شده شاهد حضور مسؤولان در انجام وظیفه هستند، افزود: خدمات‌رسانی مطلوب کمیته‌های 12 گانه خدمات سفر سبب شد تا مازندران جایگاه برتر را در میزبانی از مسافران در کشور کسب کند.

رئیس بازرسی خدمات سفرهای نوروزی کشور ادامه داد: بازرسی و نظارت از دستگاه‌های خدمات‌رسان سفرهای نوروزی به صورت تئوری و نوشتاری صورت نمی‌گیرد، اضافه کرد: تمام بازرسی‌ها کشور عملی و در لحظه انجام می‌شود.

این مسئول شکایت و انتقاد مردمی از دستگاه‌های اجرایی را کارگشاه دانست و گفت:  نظارت از دورترین نقطه کشور انجام می‌شود تا مسافران و گردشگران در سفر از امنیت و رفاه مناسبی باشند.

حبیب‌زاده  با بیان اینکه مازندران به لحاظ نزدیکی به پایتخت از استان‌های پرتردد و مسافرخیز کشور است، افزود: مازندران در ایام تعطیل پرترددترین جاده کشور است بهتر است از اعتبارات ملی هم برخوردار شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرداری‌ها خدمات‌رسانی مطلوبی را در ایام نوروز به مسافران ارائه می‌دهند سوخت، ارزاق عمومی، خدمات درمانی و رفاهی برای مسافران از سوی دستگاه‌های اجرایی مهم تلقی می‌شود.

رئیس بازرسی خدمات سفرهای نوروزی کشور با اشاره به اینکه دغدغه مسئولان مازندرانی در میزان خدمات‌رسانی به مسافران کشوری بیش از توان استانی است، گفت: بار شناور مسافران در مازندران محدود به فصل و زمان نیست این استان در تمام فصول سال گردشگرپذیر است لازم است در بخش خدمات‌رسانی اعتبار کشوری به این استان تعلق گیرد.

این مسؤول افزود: سال گذشته با توجه به اینکه مازندران در بخش گردشگری اعتبار ملی نداشت رتبه برتر را در ارائه خدمات به مسافر در کشور کسب کرد.

حبیب‌زاده گفت: اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید در کشور عملی شود و گزارش ما در بازرسی‌ها واقعی و به دور از سیاه‌نمایی است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز