خبرگزاری کار ایران

از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار بهشهرتجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۹۸۸

جشنواره مدرسه ساز و مدرسه یار در راستای توسعه همه جانبه در آموزش و پرورش هر ساله برگزار می شود و نظام تعلیم و تربیت به دنبال همیاری گسترده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، دوازدهمین جشنواره تجلیل و تکریم از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار بهشهر شامگاه چهارشنبه با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران برگزار شد.
مدیرآموزش و پرورش شهرستان بهشهر در این مراسم گفت: رشد و توسعه زیرساختی جوامع با رویکرد ایجاد بسترهای مناسب برای تعلیم و تربیت جامعه به دست افرادی رقم می خورد که برای نجات از جهل،جهانی پراز آگاهی و دانش را شکل می دهند.
قربانعلی اصغری گفت: نهاد اموزش و پرورش بالاترین جایگاه را در ذهن فرهیختگان جامعه دارد و در راستای تقویت بنیاد علمی کشور، پرورش استعدادهای این مرزو بوم ونهادینه کردن ارزش های علمی و دینی در جامعه تلاش می کند.
وی ادامه داد:جشنواره مدرسه ساز و مدرسه یار در راستای توسعه همه جانبه در آموزش و پرورش هر ساله برگزار می شود و نظام تعلیم و تربیت به دنبال همیاری گسترده است.
مدیرآموزش و پرورش شهرستان بهشهر گفت: در سال گذشته 13 نفر به مرحله کشوری آزمون المپیاد علمی راه یافتند که این تعداد به 23 نفر در سال جاری افزایش یافت.
اصغری به کلنگ زنی مدرسه 12 کلاسه،افتتاح سالن شهید باطبی، افتتاح مدرسه مقاوم سازی شده ی امام رضا(ع)،تجهیز درمانگاه فرهنگیان و آغاز بازسازی اداره آموزش و پرورش قدیم بخشی از برنامه های اموزش و پرورش شهرستان بهشهر اعلام کرد.
وی از کمک یک میلیارد تومانی خیرین به مدارس شهرستان بهشهر خبر داد و گفت:600 خیر در سال 95 به واحدهای آموزشی شهرستان کمک کردند.
مدیرآموزش و پرورش شهرستان بهشهر با اشاره به نقش بانوان خیر افزود:مجمع خیرین بانوان با 150 عضو در راستای بازسازی و بهسازی مدارس شهرستان گام بر می دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز