خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان خبر داد:

احداث و تحویل 66 پروژه با 220 کلاس درس به ادارات آموزش و پرورش در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۱۰۹

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان گفت: از آغاز امسال تاکنون، 66 پروژه با 220 کلاس درس احداث و تکمیل شده و تحویل ادارات آموزش و پرورش شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، داوود نعیمی، معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در جلسه شورای اداری اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان، گفت: ثروت ملی هر کشوری نیروی انسانی کارآمد است.

وی با اشاره به توانمندی‌های مردم ایران افزود: در زمان جنگ ما خود را به دنیا شناسانده و ثابت کرده‌ایم.

نعیمی با اشاره به خدمات سازمان نوسازی مدارس به نظام آموزشی و تامین زیر ساخت های آن بیان کرد: در ده سال گذشته 11هزار 374 میلیارد تومان از منابع دولتی صرف ساخت، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی شده است.

وی تصریح کرد: احداث 167 هزار کلاس درس با زیربنای بالغ بر 64 میلیون مترمربع در سطح کشور کار بزرگی بوده که به همت شما کارکنان در طول ده سال گذشته انجام گرفته است.

مقدم در بخش پایانی سخنانش بحث نگه داری از فضاهای آموزشی را یاد آور شد و بیان کرد: نگه داری از فضاهای آموزشی امر مهمی است که باید به صورت جدی به آن پرداخته شود.

مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان ضمن تشکر از زحمات همکاران محترم افزود: همکاران ما مزین به سه اصل مهم دانش ،فروتنی و تواضع هستند و ما بر اساس این سه اصل شاهد تحولی در بحث ساخت و توسعه فضاهای آموزشی هستیم.

وی اذعان داشت:همکاران ما جز خدومترین افراد هستند و خدای سبحان را شاکر و سپاسگزارم که ما همواره از حضور نیروهای مؤمن، متعهد و ایثارگر برخوردار بوده و با تمام وجود و با خلوص نیت، صادقانه در راستای توسعه فضاهای آموزشی تلاش می کنند.

 مقدم با بیان اینکه مدرسه بعنوان اولین کانون تعلیم و تربیت است، تصریح نمود: تکامل به سوی خدا از طریق تعلیم و تربیت شکل می گیرد.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم فضاهای آموزشی زیبا و مدرن ایجاد کنیم، رسالتی بزرگ را انجام داده ایم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در بخش دیگری از سخنانش از پیمانکاران به عنوان بازوان اجرایی نام بود که نقش بسیار سازنده و مفیدی را ایفا می کنند.

 وی اظهار داشت: از آغاز امسال تاکنون، 66 پروژه با 220 کلاس درس احداث و تکمیل شده و تحویل  ادارات آموزش و پرورش شده است .

مقدم ضمن تشکر از همراهی خیرین محترم مدرسه ساز افزود:در سال جاری تاکنون 11 پروژه آموزشی به همراه یک سالن ورزشی و کارگاه آموزشی چند منظوره با مشارکت خیرین  محترم مدرسه ساز  در استان احداث یا تجدید بنا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز