خبرگزاری کار ایران

عضو مجمع مشورتی توسعه استان‌های کشور :

اختصاص ۲۰ درصد اعتبارات صندوق ذخیره ارزی به توسعه کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۲۵۷

عضومجمع مشورتی توسعه استان های کشور گفت:20 درصد اعتبارات صندوق ذخیره ارزی کشور به توسعه گردشگری اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا، علی خداوردی در دومین روز همایش جامع گردشگری ایران به میزبانی مازندران که در مجتمع بهزیستی ساری برگزار شد اظهار داشت: برگزاری این چنین همایش ها سبب می شود تا نقاط ضعف با ارائه راهکارهای مناسب به نقاط قوت تبدیل شود.

وی افزود: مقوله توسعه مقوله ای پیچیده ،علمی و تاریخی است که همه فاکتورها را در ایجاد توسعه مستمر ارائه می کند.

عضو مجمع مشورتی توسعه استان های کشور،انتخاب را لازمه توسعه پایدار دانست و گفت: همچنین آزادی همراه با انتخاب می تواند مسیر توسعه را به خوبی فراهم کند.

وی آگاهی را از شاخصه های مهم توسعه عنوان کرد و  افزود:در این همایش طرح هایی خوبی وجود دارد که در سطح بین المللی مطرح شده است که می تواند در جذب سرمایه گذار و توسعه گردشگری اثرگذار باشد.

خداوردی گفت: در جهت توسعه گردشگری و جذب سزمایه گذار پیشنهاد می شود تا تعاونی ملی شوراها و شهرداری ها در بخش گردشگری شکل گیرد.

وی ادامه داد: اینکه این همایش بصورت مستمر در سطح کشور برگزار شود و تا راهکارها و مقالات در قالب این برنامه به دولت یا شورای عالی استانها ارائه شود.

خداوردی با بیان اینکه در کشور برخی قوانین دست و پا گیروجود دارد ادامه داد: ضرورت دارد تا قوانین مربوط به جلب سرمایه گذار  اصلاح شده و موانع بر سر راه مرتفع شود.

وی عنوان کرد:در برنامه ششم 300 روستا جزء اولویت های توسعه کشور در نظر گرفته شده است.

عضو مجمع مشورتی توسعه کشور ،افزود: 1.5 میلیارد یورو از صندوق ذخیره ارزی کشور به بخش توسعه قرار گرفت که 20 درصد به بخش کشاورزی اختصاص یافت.

خداوردی با اشاره به شمار هتل در مازندران گفت: می طلبد در راستای افزایش این میزان هتل ها در جهت جذب سرمایه گذار و توسعه گردشگری تلاش بیشتری شود.

وی افزود:ساخت هتل گردان در مازندران به عنوان برند ملی از برنامه های این حوزه به شمار می آید

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز