خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر بهداشت و درمان؛

مرکز بهداشتی درمانی طبقده افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۰۳۶

مرکز بهداشتی و درمانی طبقده دقایقی قبل با حضور وزیر بهداشت و درمان در شهرستان میاندورود افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،مرکز بهداشتی- درمانی روستای زید سفلی، طبقده و پنبه چوله ساری  از جمله 68 مرکز بهداشتی روستایی است که امروز  سه شنبه سوم اسفندماه با حضور دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مازندران به بهره برداری  رسید.

زمین این مراکز توسط خیرین اهداء شد  و  عملیات  ساخت و تجهیز این مراکز  و دیگر مراکز جامع سلامت روستایی توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران صورت گرفته است.

مرکز بهداشتی – درمانی روستای زید سفلی ، طبقده و پنبه چوله ساری هر کدام در مساحت 500 متر مربع  قابلیت پوشش درمان 4 هزار نفر را دارد.

بنابر این گزارش ، مقرر است تا پایان دولت اعتدال ۱۲۷ مرکز بهداشتی در استان ساخته ‌شود،  در عین حال۲۱۲ مرکز بهداشتی نیز در این دولت بهسازی و توسعه داده شد ؛ هزینه ساخت هر مرکز بهداشتی ۶۰۰ میلیون تومان  بوده که با تکمیل تجهیزات به ۷۵۰ میلیون تومان  می رسد.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی  همچنین امروز در این سفر  قرار است همزمان 657 پروژه حوزه سلامت کشور که شامل 350 مرکز خدمات جامع سلامت روستایی است را به صورت متمرکز در مجتمع پیامبر اعظم(ص) دانشگاه علوم پزشکی مازندران ‎ با همکاری 47 دانشگاه یا دانشکده علوم پزشکی در 28 استان کشور به صورت ویدئو کنفرانس  افتتاح کند .

بهره برداری از  مراکز بهداشتی ایزدشهر و در پایان کلینیک ویژه درمانی نور  از دیگر برنامه های سفر  وزیر بهداشت  به مازندران است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز